Hoi hoi! Vanmiddag (en ook al een keer eerder deze week) had ik vreselijke ongipijn en buikkrampen in m'n onderbuik. Ik kon er zelfs niet meer van zitten Kun jij me vertellen of dit 'normaal' is, of dat ik dit eens aan mijn vk moet melden? Het kan wel een halve dag aanhouden en de krampen komen regelmatig, maar worden naar verloop van tijd minder en stoppen. Het voelt anders dan de 'harde buiken' die ik al weken heb. Dit is ons 3e kindje trouwens en ben nu precies 33 weken zwanger. Alvast bedankt voor je reactie hoor! Grtz. Judith
Hoi Judith75, Vervelend die krampen, bij de volgende controle zou ik het zeker even aangeven bij je verloskundige. Zij kan dan even goed naar het hoofdje voelen, misschien is het al aan het indalen en heb je daar de krampen van. Ik hoop niet dat je de heersende buikgriep krijgt te pakken? Hoe gaat je stoelgang? Obstipatie gaat ook gepaard met krampen. Hoop dat het weer wat beter met je gaat. Imke
Hoi Immie, Bedankt voor je antwoord! Ik heb geen problemen met mn stoelgang, dus daar zal het niet aan liggen. Op dit moment heb ik er weer last van.erg vervelend. Denk dat ik het donderdag idd tegen de vk zeg. Moet dan toch op controle. Is indalen niet vroeg nu al voor een 3e? Het is dus verder niet verontrustend begrijp ik.Gelukkig maar! Grtz. Judith