Hele zware angstige week ....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door WmvSS, 18 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    Ze waren ook enorm lief in het zh, ze zei dat ik altijd kon bellen al was het 10x voor niks. Echt super lief!

2. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    fijn dat je zo snel toch even langs kon komen het is altijd beter om even gerustgesteld te worden, snap dus ook niet dat je op het andere fora negatieve reacties kreeg, die zullen waarschijnlijk nooit in jou schoenen hebben gestaan

3. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Ohhh wat goed!!! Echt heel fijn!!! Dikke knuffel voor jou en je buikbewonertje!!!!

4. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    En zo hoort het ook, jij hebt echt heftige dingen meegemaakt hoor! Daar mag best een beetje extra steun en begrip voor zijn. Je verdient nu een fijne en rustige zwangerschap en als ze daarmee kunnen helpen(of wij trouwens!) doen ze dat vast graag!

5. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Wat goed dat je gebeld hebt. En wat fijn dat het goed is.
    Je hebt zoveel meegemaakt dus die angst zit er gewoon, erg fijn dat de verpleegkundigen je verteld hebben dat je altijd langs mag komen

6. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    jullie zijn echt schatten, bedankt dat ik even bij jullie terecht kon!!! Vandaag en woensdag zijn mijn laatste werkdagen en daarna ga ik vervroegd met zwangerschapsverlof, ik hoop dat de lichamelijke ongemakken dan ook wat afnemen.

Deel Deze Pagina