Ha allen, Ik vroeg me af of iemand dit herkent? Ik ben nu 14+4 week zwanger, en heb sinds 2 dagen een raar gevoel in mijn bovenbuik, echt helemaal bovenin, op maaghoogte maar dan meer exact in het midden van mijn buik. Het is niet pijnlijk of anderzins naar, het is gewoon een gek gevoel. Het voelt nog het meest zoals ik me de duwtjes en porretjes herinner van mijn dochter toen ik ongeveer 32 week zwanger was. Echt als een soort duwtje. De baby kan het met geen mogelijkheid zijn, want die zit nog laag. Maar wat kan het wel zijn? Ik maak me er overigens helemaal geen zorgen om hoor, het voelt alleen zo gek! Ik dacht zelf dat het misschien iets te maken had met dat je darmen enzo wat verplaatst worden om ruimte te maken voor je baarmoeder? Of een trillend spiertje ofzo?
Zouden het niet je darmen kunnen zijn die een beetje spastisch doen? Ik heb hier namelijk ook wel eens last van, terwijl ik op dat moment helemaal niet zwanger was. En het voelt dan idd net als schopjes van je baby....
Zouden het niet je darmen kunnen zijn die een beetje spastisch doen? Ik heb hier namelijk ook wel eens last van, terwijl ik op dat moment helemaal niet zwanger was. En het voelt dan idd net als schopjes van je baby....
Ja, ik denk ook aan darmen oid, maar het is zo gek, het zit elke keer op exáct dezelfde plek, ik zou het met een pennenstip kunnen markeren op mijn buik zeg maar. Je zou denken bij wat onrustige darmen dat het niet altijd zo exact op dezelfde plek is? Het lijkt bijna meer op wat je ook wel eens bij je ooglid kan hebben, zo'n trillend spiertje, maar dan dus in mn buik en al meerdere dagen lang.