Interieursticker/ muursticker met de tekst van slaap kindje slaap. De sticker is te bekijken in mijn album. Afmetingen sticker: large 115 x 66cm orginele prijs 86,95 Ik bied hem aan voor 50 euro excl verzendkosten
Ik heb er twee bezorgd gekregen, dus 1 hangt er al heel mooi op de muur. Ik heb er alle kosten bij elkaar 92 euro voor betaald. Die kosten wil ik graag delen. Dus voor 45 euro ex verzendkosten kan hij ook weg!
mss snap ik het niet helemaal hoor, maar je hebt er 2 bezorgd gekregen waarvan 1 betaald en nu wil je de helft van de kosten terug? als je hem niet hebt besteld kan je hem toch gewoon retour doen? sorry als ik het mis heb maar beetje warrig verhaal
Dat zou ik niet doen. Als het bedrijf per vergissing dubbel opstuurt, kun je toch best 1 exemplaar doorverkopen? Wordt je eigen sticker alleen maar goedkoper van en iemand anders heeft voor minder geld ook een leuke sticker. Helaas hebben wij nog geen wanden in onze babykamer dus stickers zijn voorlopig echt nog niet aan de orde, haha.
Ik sluit me aan bij Pendrag! Daarnaast is niet echt mijn bedoeling hier een discussie te gaan voeren over het waarom ik de sticker verkoop en de kosten van de sticker. Ik mocht de website waar ik de sticker vandaan heb niet plaatsten, maar als je die wil weten stuur even een PB, dan stuur ik je die door.
ik heb hem ook thuis en die kostte ook ongeveer 60 euro hoor. Dus als je hem nieuw koopt is ie goedkoper dan bij jou
Graag alleen reacties plaatsen als je belangstelling hebt voor de sticker. Discussies over wel of niet doorverkopen graag per PB. Vriendelijke groet, Kiki Moderator
Misschien een rare vraag, maar is de sticker transparant met witte letters, of is de achtergrond grijs?
Het zijn witte letters, deze zitten op een soort applicatie vel. Dit vel breng je aan op de muur en dan kan je de letters op de muur wrijven. het werkt eenvoudig. Het zijn dus eigenlijk losse witte letters, en je krijgt als achtergrond je muurkleur.