Hallo allemaal! Ik heb 8 oktober een positieve ovulatietest gehad en vanaf 10 oktober tot aan nu erge menstruatiekrampen. Ik dacht eerst dat dit bij mijn eisprong hoorde maar duurt wel beetje lang toch nu? Het is elke avond overdag valt het wel mee. Ik denk nu aan een innesteling maar is dat niet te vroeg als ik 8 oktober mijn positieve ovulatietest had? En kan gelijk na je ei de pijn doorzetten in innestellingspijn überhaupt? Nog 12 dagen wachten tot Nod! Pff wordt een lange wacht. Herkent iemand dit?
Heel herkenbaar. Ik had 6 oktober een positieve ovulatietest en paar dagen later ook menstruatiekramp vooral in de avond tot nu. Geen idee wat het betekent maar het maakt me heel onzeker. Verder heb ik telkens last van witte vloed wat ik ook niet herken van de vorige maanden en sinds een paar dagen elke keer zere ogen. Geen idee of het hier mee te maken heeft. Nog een weekje wachten en hopen dat de menstruatie weg blijft...
Ik zit nu 4 dagen voor mijn nod en heb ook een paar dagen geleden last gehad van menstruatie krampen. Ik hoop dat het te maken heeft met innesteling. Ronde 6