Hoi dames,gisteren ben ik mijn slijmprop verloren met 33 weken en 5 dagen,heb last van wat weeen,ben al bij gyn geweest die heeft me aan het ctg gelegt,ook daar zag je dat ik wat weeen heb,met eendenbekklem hebben ze gekeken of me water was gebroken en of ik al ontsluiting had,gelukkig was dat niet zo,wel voelden ze dat ze flink met haar koppie tegen de vlies aandrukt. Ben weer naar huis gestuurd. Wanneer verloren jullie je slijmprop en hoelang erna zijn jullie bevallen?
Ik ben 4 weken geleden een deel van de slijmprop verloren.. Vlak daarna kreeg ik 'weeën'.. Hebben ze wel kunnen stoppen in het zh gelukkig.. Eerste bevalling begonnen de weeën en direct daarna verloor ik de slijmprop..
das niet zo mooi . toen ik m bij de eerste verloor ben ik de volgende ochtend bevallen . houden ze je nu in de gate ??? tis er vroeg toch ??
dank jullie wel,kreeg te horen dat ze het nu niet meer gaan remmen omdat ik bijna 34 weken ben en de kleine flink voorloopt in groei,ze is dan wel een couveusse kindje vanwege de longetjes die nog niet rijp zijn,mocht mijn water breken,of ik hevige weeen krijgen dan moet ik gelijk weer aan de bel trekken,dan gaan ze longrijping geven. Ik ben best wel bang omdat mijn oudste al kwam met 36 weken.
bij de eerste net voor de bevalling, had al wat weeen (40,1) bij tweede vanaf week 38 stukken... bevallen pas 41+5 bij derde vanaf week 32 en had ik met 35 al 2cm ontsluiting.... en moest ik dus rust houden... bevallen 39,1... nu ben ik hem zondag verloren... .....
Waarom hebben ze je nu dan niet al longrijping gegeven? Spannend nu hoor. Slijmprop wil niet altijd zeggen dat de bevalling begint, maar omdat je al wat rommelt kan het wel snel gaan gebeuren.
Dat vraag ik me dus ook af,denk omdat ik nog geen ontsluiting heb,mijn water nog niet is gebroken en omdat mijn weeen nog licht zijn. Moet donderdag weer bij gyn zijn dan krijg ik groeiecho en dan ga ik het vragen. Op dit moment heb ik lichte weetjes,en niet super pijnlijk. Ik hou het wel in de gaten,ze beweegt wel maar minder dan normaal,hopelijk niet de stilte voor de storm.
Ja maar als ze wachten totdat je weeen heftiger zijn dan heeft de spuit niet lang genoeg de tijd om zijn werk te doen misschien. Raar dat ze hem niet uit voorzorg gegeven hebben. Worden ze niet erger of sneller de weeen?
Ik heb met 30 weken in het zh gelegen met weeën.. Heb geen ontsluiting, vliezen zijn niet gebroken.. Je bent twee spuiten nodig.. 48 uur na de eerste spuit, krijg je de tweede.. Aan één spuit heb je niet zoveel.. Zou het idd even navragen..
ik vind het wel raar dat ze niet al longrijping hebben gegeven, want dat geven ze maar tot 34 weken. sterkte
ik zou voor de zekerheid je vk even bellen.. Met 34 weken is het niet de bedoeling om de slijmprop te verliezen.. Sowieso is het hier tot 36 weken bellen bij iets van bloedverlies.
hoi dames, mijn weeen zijn gestopt,geen ontsluiting en water is niet gebroken,het kan nog 3 weken duren voor ze komt. Vandaag groeiecho gehad,ze heeft het gelukkig nog naar haar zin,ze weegt volgens groeiecho 3350 gram,dus mocht ze komen is het gewicht ieder geval mooi. Ben wel blij dat het gestopt is met rommelen. 22 nov weer terugkomen.
Fijn voor je meid blij om te horen, nu rommelt het bij mij ik zij al dat ik gedeeltes slijmprop verloor maar nu ook veel harde buiken en menstruatie krampjes. ik heb dinsdag een groeiecho maar das omdat ons prutske wat aan de kleine kant is hoop dat we ze bijde nog ff binnen kunnen houden!
hier smorgens 11 uur prop verloren snacht kwart over 2 waren vader en moeder. mijn vliezen braken savonds om 22.15 dus hier toch wel binnen 24 uur vader en moeder hoop dat de kleine nog even bij je blijft zitten is wel erg vroeg.
Ik verloor een week vantevoren al de slijmprop.. Deze hele week voorweeen gehad en uiteindelijk braken mijn vliezen 's avonds! Zegt dus inderdaad niet zoveel, sterkte met wachten!
Ik ben gister en vandaag ook stukken verloren... Vandaag bij de gyn geweest.. Alles zat nog dicht gelukkig! En tot nu toe ook geen last van rare krampjes ofzo Spannend is het wel een beetje hier met zoveel dames dir de slijmprop kwijt zijn! Maar we moeten ze nog even binnenhouden dames!