Even een update-tje! Ben afgelopen donderdag voor een pret echo (termijnbepaling) gegaan omdat we er maar niet over uit kunnen hoe en wat. En ik tot 7 oktober moest wachten op een echo. Gewoon even kijken. Super ervaren vrouw ging kijken en vond het volgende in mijn buik. (zie foto`s) Ze twijfelt heel erg en ik ga morgen ochtend terug om nogmaals te laten kijken. Mijn vraag is wat denken jullie... Vruchtzak is erg groot.
de grootte van de vruchtzak hier niet heel goed te zien. Ja op de onderste. En op deze foto`s is het wat lastiger te zien maar op het live beeld was er wat achter te zien wat op een soort schaduw leek en ze had hem ook naast een aantal andere echo`s gelegd die ze had van 1-lingen rond die periode 7 a 8 weken. en dit ziet er totaal anders uit. Het lijkt ook in de verste verte niet op de echo's van mijn zoontje uit die periode.
ik zou het ook niet weten eerlijk gezegd. kan het zo zijn dat er bijv. eerst meerdere kindjes geweest zijn en er uiteindelijk slechts eentje overbleef? Kun je daardoor ook een grotere vruchtzak hebben? Die onduidelijkheid steeds he, veel succes en hopelijk weet je snel wat er nu eigenlijk aan de hand is.
Het zag er bij mij ook zo uit met 7/8 weken, volgens mij niet exreem raar, maar ja ik ben geen deskundige... Lastig toch weer. J Hopelijk snel meer duidelijkheid voor je, ben benieuwd!
moet morgen 10 uur terug! dus we gaan het beleven. lieselot dat zou heel goed kunnen. Of dat ie der wel nog is en dat ie direct achter de ander ligt. der worden nogal eens 1 eiige tweelingen gemist op die termijnen omdat het nog zo klein is. Ik zie het wel tis alleen die onzekerheid 1, of 2 of 1 of 2 of 1 of 2!
Ik zie eerlijk gezegd een rare dingen hoor, ben nu wel benieuwd. Maar ik denk echt 1 kindje. Succes voor morgen!
Ik raak hier gewoon zo frustie van! Die houding van dat stomme ziekenhuis sorry ik moet even van me af zeuren! Heb nog even de 2 beebs apart toegevoegd.....
En dan krijg je uiteindelijk een medische echo, en dan is het er weer 1... dussssss! ik wacht wel tot de bevalling dan weet ik het zeker!
Jeetje tease, wat irritant dat ze er niet uitkomen! Ik heb wel eens gelezen dat zelfs in deze moderne tijd, 1 op de 100 tweelingzwangerschappen gedurende de hele zwangerschap in nederland niet wordt opgemerkt... Het is blijkbaar echt een lastige klus om te zien bij sommigen. Wel heel irritant als het net bij jou zo onduidelijk is lijkt me.
Waaauw, heb dit topic even helemaal doorgelezen. Even volgen! Spannend zeg. Maar wat vervelend dat ze er niet uitkomen!!
zucht, tis om flauw van te worden. Misschien is het een idee om een 'pretecho' te laten doen? door de andere kleur en de diepte zie je misschien de dingen in een ander perspectief.
Tjonge wat onzeker allemaal zeg! Maar ik begrijp uit je verhaal, dat je in ieder geval zwanger bent van een kindje! Dus zowiso van harte gefeliciteerd!
Dank je allemaal voor jullie reacties. And thanks zwanger ben ik zeker hahaha. - mijn buik groeit heel hard, ze vragen me hoe lang ik nog moet ipv hoe ver ik ben. - misselijk 100x erger dan bij mijn zoontje - hoofdpijn - prikkelbaar en chago (aldus mijn man) ook zo een 100x erger haha dus zwanger zeker... Ik heb hier de ene echo nog even uitgelicht met rode lijntjes. dat zijn er dus duidelijk 2, en mijn man had een heel naar gevoel bij de mevrouw die de medische echo deed, heel kort af en nee het is er maar 1 en dat zie ik toch en als je me niet geloofd nou dan... zo een soort houding.. maar ja ik wilde het zeker weten en nu weet ik het nog niet hahaha... morgen in het ziekenhuis een echo vaginaal dus ik hoop dat ze me dan wat meer duidelijkheid kunnen geven. Mijn gevoel zegt 2 al vanaf het begin.. maar ja wat is mijn gevoel.... keep you guys posted en het is een lekker verhaaltje.. ach het is een beetje aan mijn persoontje gekoppeld in de zin van dit soort dingen gebeuren mij altijd, vage zwangerschapstesten, rare echo`s.... hahahaha.... denk dat mijn levensles hier is GEDULD... en dat heb ik niet
Waaw meid, ik heb net ff alles gelezen, wat heftig. Als ik het zo zie( zoals jij tekende op de echo) zijn het er 2! Veel Suc6 vandaag en ik blijf het zeker volgen! Hopen op een leukere echoscopiste vandaag!
Heb net pas je topic gelezen, wat bizar zeg! Veel succes in het zh, hoop dat je dan eindelijk meer weet!