nou de echo gehad vanochtend nu even tijd om het hier te vertellen. Ik had in het ziekenhuis mijn grote vriendin (Sarcastisch bedoeld)....! Die ging even kijken, wilde niet verder kijken dan der neus lang is, vond er 1tje en daar focuste ze zich op en that was that, toen ik vroeg of ze wilde kijken naar een tweede zei ze: Waarom denk je dat je er 2 hebt, ik het echo verhaal uitgelegd en toen kreeg ik doodleuk daar heeft zij helemaal geen verstand van.. die praktijken zouden ze moeten sluiten... ze wilde ook niet naar de echo kijken... ze zegt: je ziet er hier 1 en je krijgt er maar 1 en het blijft er ook 1 en ik hoef niet te kijken of er een 2de is.... juist.... hierbij de echo... ik heb hem aan 2 vriendinnen laten zien die ook net zwanger zijn en ong dezelfde periode echo hebben gehad rond de 8w5d a 9w0d en die vonden dat dit er "misvormd" en "raar" uitzag. ik ga der niks meer mee doen als het er wel 2 zijn dan voel/zie ik het vanzelf wel ik ga mezelf er niet meer gek mee maken, mijn gevoel zegt 2 en dat komt nog wel uit, eigewijze drollen in het zh bah!
Ik volg je topic ook al even.. Aparte situatie zeg.. Vroeg me wel af, bij de bepaling hoelang je zwanger bent, hebben ze toen een meting gedaan ? Als die meting 2 verschillende vruchtjes geweest is, zoals je zelf op de echo hebt getekend, dan zou je toch veel korter zwanger zijn ? (zomaar even meedenken hoor). Op je laatste echo zie ik duidelijk 1 vruchtje, maar heb je zelf ook meegekeken op het beeld ? En zag je zelf ook nog iets anders ? Ik snap de opmerkingen 'raar' en misvormd niet helemaal.. maar goed.. Hoe lang ben je nu zwanger ? Sterkte met de onzekerheid in ieder geval..
8w5d volgens de meeting. enige wat raar is dat ik 11 augustus een miskraam heb gehad. veel bloed verloren veel stolsels en in zh echo gehad baarmoeder helemaal leeg.. vraag me dan alleen af hoe ik in godesnaam nu 8w5d kan zijn... ja meegekeken maar mevrouw was heel snel klaar en heeft alleen maar naar deze ene gekeken ze heeft niet mijn baarmoeder rond gekeken. wat ik aan der vroeg maar ik heb haar vaker gehad en als je haar tegen spreekt krijg je op een rot toontje te horen dat ze daar niet van gediend is en dan krijg je wie is hier de echografiste, jij weet niks.... ach ik wacht het wel af...
ik tref haar elke keer en had ook al een paar keer aangegeven dat ik haar NIET meer als behandelend echografiste wilde hebben.... maar daar doen ze daar niet aan....!
Ja is optie, maar dat is een dochter van dit ziekenhuis...! en dit ziekenhuis zit om de hoek echt 3 min met de auto. als je stoplichten mee hebt en bij tegen 5 min. andere ziekenhuis is zeker 25 minuten.. en nog een ander ziekenhuis op 30 a 35min... dus echt optie is het niet... ik wacht de 12 weken echo af en dan zullen we zien wat het doet... ik moet a.s. woensdag bloedprikken voor zwangeren lab en voor combitest. en dan op 4 november echo + consult en uitslag van nekplooimeting en zwangerenlab. heb al gekeken dat als eventueel het niveau van "open-ruggetje" verhoogd is dat dit ook kan duiden op een tweeling... wat ik in ieder geval hoop is dat ik met de 12 weken echo een ander heb en dat zij wel verder kijkt, of dat als het er 2 zijn dat de andere zich dat laat zien.... weer 4 weken geduld, maar ik heb voor mezelf maar bedacht dat het er 1tje is...
heb het nog leuker. volgens de echografiste ben ik nu 8w5d zwanger dus a.s. zaterdag zit ik op 9 weken. als ik dat terug reken kom ik uit op 6 augustus. en 11 augustus heb ik zooo veel bloed verloren en negatieve testen weer gehad en dit was een miskraam aldus de gyn en de controle echo op 18 augustus die was helemaal leeg. Ik testte echter op 24 augustus pas weer positief.... dan kan ik nu toch noooit niet 9 weken zwanger zijn? wat jullie?
Was jouw vmk op 4 dagen overtijd misschien ? Als ik terugreken vanaf die bloeding, zou je nu 8+1 moeten zijn.
Wat een soap zeg... Misschien bij een particulier echocentrum een echo laten maken? Daar ben je echt een klant dus willen ze vast wel hun best voor je doen.
11 augustus begon het bloeden en de test was 1 week daarvoor positief en had een cb test gedaan die gaf 1-2 weken aan. (had de test wel met middag urine gedaan)... de cb test van de volgende ochtend gaf aan 2+ weken... dus hoe en wat precies geen idee
Ik heb het hele verhaal gevolgd, en ben heel benieuwd hoe het nu gaat, en of er al meer duidelijk is. Ik zou gek worden als ik in zo'n situatie zou zitten. Sterkte verder.
Sorry voor mijn EXTREEEEEM late reactie! Het is hier beetje rollercoaster geweest! Niet veel achter de pc veel verjaardagen en hoop gedoe rondom ziekenhuis ruzie met het ene en het andere is ook niet echt een haar beter!... Daarnaast wilde we echt zekerheid hebben. Hier nog een foto`tje van 7 weken 2 dagen waarvan ik positief ben dat het er 2 zijn. En nu net echo gehad met 11 weken bij het pretechobureau omdat z het toch zeker wilde weten . En daar zagen we der maar 1 bijzonder alive and kicking! Hihi! En toch blijft mijn gevoel zeggen dat die andere der achter hangt maar goed dat is misschien wishfull thinking! @rianne86 jeps echt om knettergek van te worden!