Helemaal afwezig!! Back to earth please

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Lonnie26, 11 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lonnie26

Lonnie26 Bekend lid

8 nov 2007
    598
    0
    16
    office manager die niemand managet
    Eindhoven
    Hebben jullie dat ook dat je je kop er niet bij kan houden?
    Heel mijn alles is ingesteld op zwanger zijn. Ik ben er gewoon van slag van. Krijg niks voor elkaar. Betrap mezelf erop dat ik vaak suf voor me uit loop te staren. Krijg werkelijk niks uit handen.

Ik moet echt weer proberen met beide voeten op de aardbodem terug te komen:D:D

Herkent iemand dit ook?

2. unknowable

unknowable Niet meer actief

Herkenbaar, ik heb nog vakantie ook dus ik kan er hele dagen aan denken. Wordt bij mij wel minder hoor, ik zie dat je vijf weekjes bent.

3. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    haha hier het zelfde ook heel de dag mee bezig.
    wat hier nog is, is dat een vriendin van mij ook zwanger is op dit moment en ook nog bijna gelijk qua datum dus dat stook elkaar ook nog op hahaha. maar ik vind het erg leuk moet ik zeggen. ik weet nog bij mijn dochter dat het van zelf een stukje minder word dan weet je alles en dan heb je alles en dan word het echt minder. geniet er nu maar van.

4. Jipjip

Jipjip Actief lid

20 jun 2013
    106
    0
    0
    Er zijn dagen dat ik dat nu nog steeds heb... niet heel productief op mijn werk zeg maar.... En dan heb ik nog een bruiloft en een verhuizing om over na te denken... kun je je voorstellen hoe hard er gewerkt wordt....

5. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ben er ook letterlijk de hele dag mee bezig hoor ;)

En ik ben super onhandig, deze week al 2 glazen stuk laten vallen toen ik ze uit de kast wilde pakken.. gebeurt mij echt nooit! ;)

6. mei2014mama

mei2014mama Actief lid

11 sep 2013
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, zo herkenbaar! En maar gewoon afwachten tot het minder wordt... al lijkt dat moment nooit te komen (zo voelt het voor mij) Eén ding scheelt, je bent zelf misschien niet zo actief, maar je lijf wel! Niet zo gek dat de energie weg is want die wordt in het goede doel gestoken :)

7. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ja, en dat gaat dan weer weg en komt terug die laatste weken, wanneer je echt aan niets anders meer kan denken dan aan "dat ie er nu maar weer uitkomt, heb er genoeg van" :)

8. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Heel herkenbaar!!

9. Lonnie26

Lonnie26 Bekend lid

8 nov 2007
    598
    0
    16
    office manager die niemand managet
    Eindhoven
    oh gelukkig! Ik ben dus niet de enige. Het is vooral lastig met m'n werk. Ik moet nu vanalles en wil niks. ha ha ha

10. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Ja ik weet het! Ik vergeet ook echt van alles.
    Word nu al thuis met briefjes werken. :D
    En op het werk word het dubbel checken haha!!!!
    Lastig eigenlijk he.
    Mijn partner hoorde gister niet wat ik zei, dus hij vroeg : Schat wat zei je nou?
    Ik wist het gewoon niet meer!!!! :$

En met schoenen pakken liep ik naar de koelkast ipv schoenenkast haha....

Idd er met je hoofd bij zijn is niet makkelijk tijdens de zwangerschap.

Deel Deze Pagina