Voor wat meer weerstand en mijn man die te weinig fruit eet heb ik bij de Action weer eens vitamine-pillen gehaald. Ik dacht, dat is goedkoper dan die bekende Centrum van A tot Zink. Nu vroeg ik me het volgende af: mag je deze pillen gebruiken met zwangerschap? Mijn man en ik gaan voor een kindje en het kan maar zo zijn dat ik snel zwanger raak. Het staat namelijk niet op het potje pilletjes. Alleen dat het goed is voor rokers en sporters.
nee dat is niet zo verstandig. je mag namelijk niet teveel vitamine a hebben tijdens je zwangerschap en misschien wel meer dingen niet die in een gewone multvitamine wel zitten. je kunt beter aan een zwanger worden vitamine gaan.
Je zou Puur mama van VSM kunnen gebruiken. Hierin zit ook gelijk foliumzuur. Maar je kunt ook gewoon alleen foliumzuur slikken, is een stuk goedkoper. En als je verder gewoon normaal gezond eet, dan heb je al die vitamine troep niet eens nodig.
Je kan ze nu gewoon slikken hoor. En wanneer je zwanger bent stap je gewoon over op multivitamines voor zwangeren.
Zolang je niet zwanger bent gewoon slikken icm foliumzuur. En als je zwanger bent meteen over stappen of zwanger vitamines(en dat hoeft niet perse van een duur merk te zijn... huismerken hebben ze ook )
Bij mij in het zh zeiden ze dat ik gewone multivitamines gerust kon slikken.De 1e 6 weken heb je btw nog geen bloedband.
Ik denk dat ik ze maar gewoon slik totdat ik erachter kom dat ik zwanger ben. Dan ga ik over op speciale zwangerschaps-vitamines. Ik slik al een tijdje foliumzuur. (Eén potje heb ik al leeg). Bedankt voor de reacties.