Verzekerd bij fbto en een knuffel, oranje hydrofiel en en alle boeken van Pauline oud ( 9 maanden, babys eerste jaar en kraamboek) gekregen. Ben er zeer blij mee!
Ik heb hem gekregen van zilveren kruis. Super leuke box en alles zat er zo netjes in. Heel blij met het boek met nuttige info. Ik ga wel de i houd doneren aan stichting baby hope nadat ik ben bevallen. Verwacht er (bijna) niets van nodig te hebben gezien ik in het ziekenhuis ga bevallen en zij iemand anders blij kunnen maken. Mocht je hetzelfde willen doen: stichting baby hope dus! Link wil niet plakken helaas.
Heeft er al iemand een pakket van delta lloyd gehad? Ben ook erg benieuwd geworden door dit topic. Was bij mijn eerste ergens anders verzekerd...
Ik ben ook verzekerd bij Menzis (extra verzorgd 2) en verwacht dus ook binnen een paar maanden het kraampakket. De flesjes zitten er dus bij de meesten niet in? Wat gek dat het bij sommigen wel zo is en anderen niet. Welke aanvullende verzekering heb jij TS?
Die van zilverenkruis, wanneer komt ie ongeveer binnen? Heb hem begin Januari aangevraagd. En ben nu 27 weken en ongeduldig
Ik heb hem ook een van de eerste dagen in januari aangevraagd, en ben vandaag ook 27 weken. Nog niets gezien...
Ik ben verzekerd bij Menzis via PMA aanvullend 2... Zijn vlak voor 1 januari overgestapt dus wat later kraampakket aangevraagd. Ben benieuwd wanneer hij binnen komt en wat er in zit!
Ik heb collectief via fnv en extra verzorgd 2 maar vind het heel raar dat zou niet mogen uitmaken vind ik. Liefs
Hier ook, misschien hebben onze reacties geholpen Pakjesbezorger gaf me de doos, alsjeblieft, je kraampakket zei hij (stond er niet op, maar wel Zilveren Kruis en hij weet dat ik zwanger ben). Een mooie grote plastic speelgoeddoos, een slabbetje, boek over veiligheid (erg veel open deuren) en de gewone zaken. Heb er echt al zin in nu Dochter van 8 trok de navelklem uit de doos en vroeg zich ernstig af wat je daar mee aan moest
Ik heb gister ook die van zilveren kruis gehad maar geen plastic speelgoeddoos gehad alleen de nodige dingen en het slabbetje.... Ben een beetje teleurgesteld als ik zie wat sommige andere vrouwen allemaal in hun pakket krijgen!
ik zit bij zilveren kruis en ben volledig aanvullend verzekerd. mag hopen dat ik wél de speelgoeddoos krijg!
De flesjes zitten alleen bij het kraampakket van Menzis als je Extra Verzorgd 3 hebt. 3 jaar geleden kreeg ik ook een kraampakket van Menzis, ook extra verzorgd 3, en toen zaten er veel minder leuke extra's bij. Was dus nu extra blij met mn kraampakket
Vreemd, want ik ben pas sinds begin januari aanvullend verzekerd, en ook maar 2 sterren. Misschien maken ze onderscheid of je wel of niet via een collectief (in ons geval ZZP) verzekerd bent?
Hier ook debspeelgoed doos gekregen. Een witte met olifanten aan de zijkant! Dochter van 2 vond het eeg spannend en was den gaasjes al aan het uitpakken.. Gauw weggezet dus! Vorige zwangerschap was ik niet aanvullend verzekerd. Wees toen begin van het jaar zwanger (ging sneller dan we dachten) en kon toen niet meet overstappen. Nu in december aanvullend verzekerd. Maar toen kocht ik een pakket in de winkel. Zat noggeeeneens de helft in van wat er nu in zat!
Hier gister de doos van fbto gehad. Met 'mijn eerste jaar' van pauline oud (heb het 9maanden dagboek ook gehad) en een knuffelbeer erin. En nog een opbergdoos. Leuk pakket dus! De doos ook in pauline oud stijl, ze proberen er echt een feestje van te maken