Helemaal blij met mijn leuke kraampakket van menzis.

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door angel02, 27 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbelbloed

Dubbelbloed Actief lid

25 sep 2014
    155
    0
    0
    NULL
    NULL
    Verzekerd bij fbto en een knuffel, oranje hydrofiel en en alle boeken van Pauline oud ( 9 maanden, babys eerste jaar en kraamboek) gekregen. Ben er zeer blij mee!

2. Kattenvrouwtje

Kattenvrouwtje Actief lid

22 jan 2014
    462
    0
    0
    Vmbo Docent art&design
    Zuid Holland
    Ik heb hem gekregen van zilveren kruis. Super leuke box en alles zat er zo netjes in.
    Heel blij met het boek met nuttige info.

Ik ga wel de i houd doneren aan stichting baby hope nadat ik ben bevallen.
    Verwacht er (bijna) niets van nodig te hebben gezien ik in het ziekenhuis ga bevallen en zij iemand anders blij kunnen maken.

Mocht je hetzelfde willen doen: stichting baby hope dus! Link wil niet plakken helaas.

3. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Iemand een pakket van zorg en zekerheid gekregen? Ben wel benieuwd.

4. fruitvliegje

fruitvliegje Bekend lid

16 apr 2013
    773
    0
    16
    mama zijn, heerlijk!
    ♡In ons huisje
    ahh jammer haha lees zulke leuke dingen hier ;)
    maar bedankt voor je antwoord :)

5. Kattenvrouwtje

Kattenvrouwtje Actief lid

22 jan 2014
    462
    0
    0
    Vmbo Docent art&design
    Zuid Holland
    Staat op blz. 2 :)

Ik vind hem erg leuk!

6. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Heeft er al iemand een pakket van delta lloyd gehad? Ben ook erg benieuwd geworden door dit topic. Was bij mijn eerste ergens anders verzekerd...

7. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Ik ben ook verzekerd bij Menzis (extra verzorgd 2) en verwacht dus ook binnen een paar maanden het kraampakket.

De flesjes zitten er dus bij de meesten niet in?
    Wat gek dat het bij sommigen wel zo is en anderen niet.
    Welke aanvullende verzekering heb jij TS?

8. MamaPrinsesje

MamaPrinsesje Actief lid

5 nov 2014
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die van zilverenkruis, wanneer komt ie ongeveer binnen? Heb hem begin Januari aangevraagd. En ben nu 27 weken en ongeduldig ;)

9. veense

veense Niet meer actief

Ik heb hem ook een van de eerste dagen in januari aangevraagd, en ben vandaag ook 27 weken. Nog niets gezien...

10. Little Feet

Little Feet Actief lid

14 jul 2014
    246
    0
    16
    Ik ben verzekerd bij Menzis via PMA aanvullend 2...
    Zijn vlak voor 1 januari overgestapt dus wat later kraampakket aangevraagd. Ben benieuwd wanneer hij binnen komt en wat er in zit!

11. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Ik heb collectief via fnv en extra verzorgd 2 maar vind het heel raar dat zou niet mogen uitmaken vind ik.
    Liefs

12. MamaPrinsesje

MamaPrinsesje Actief lid

5 nov 2014
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, kwam net thuis, en wat is er bezorgd, m'n kraampakket!
    Lol, ben toch te ongeduldig.

13. veense

veense Niet meer actief

Hier ook, misschien hebben onze reacties geholpen;)
    Pakjesbezorger gaf me de doos, alsjeblieft, je kraampakket zei hij (stond er niet op, maar wel Zilveren Kruis en hij weet dat ik zwanger ben).
    Een mooie grote plastic speelgoeddoos, een slabbetje, boek over veiligheid (erg veel open deuren) en de gewone zaken. Heb er echt al zin in nu;)
    Dochter van 8 trok de navelklem uit de doos en vroeg zich ernstig af wat je daar mee aan moest:p

14. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Ik heb gister ook die van zilveren kruis gehad maar geen plastic speelgoeddoos gehad :( alleen de nodige dingen en het slabbetje.... Ben een beetje teleurgesteld als ik zie wat sommige andere vrouwen allemaal in hun pakket krijgen!

15. Nandanovember

Nandanovember Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.017
    0
    0
    ik zit bij zilveren kruis en ben volledig aanvullend verzekerd. mag hopen dat ik wél de speelgoeddoos krijg!

16. Keiblij

Keiblij Actief lid

5 nov 2011
    317
    269
    63
    De flesjes zitten alleen bij het kraampakket van Menzis als je Extra Verzorgd 3 hebt. 3 jaar geleden kreeg ik ook een kraampakket van Menzis, ook extra verzorgd 3, en toen zaten er veel minder leuke extra's bij. Was dus nu extra blij met mn kraampakket :)

17. veense

veense Niet meer actief

Vreemd, want ik ben pas sinds begin januari aanvullend verzekerd, en ook maar 2 sterren. Misschien maken ze onderscheid of je wel of niet via een collectief (in ons geval ZZP) verzekerd bent?

18. MamaPrinsesje

MamaPrinsesje Actief lid

5 nov 2014
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook debspeelgoed doos gekregen. Een witte met olifanten aan de zijkant!
    Dochter van 2 vond het eeg spannend en was den gaasjes al aan het uitpakken.. Gauw weggezet dus!
    Vorige zwangerschap was ik niet aanvullend verzekerd. Wees toen begin van het jaar zwanger (ging sneller dan we dachten) en kon toen niet meet overstappen. Nu in december aanvullend verzekerd. Maar toen kocht ik een pakket in de winkel. Zat noggeeeneens de helft in van wat er nu in zat!

19. Kaat888

Kaat888 Actief lid

11 jun 2012
    266
    0
    0
    Iemand box van ditzo gehad?

20. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Hier gister de doos van fbto gehad. Met 'mijn eerste jaar' van pauline oud (heb het 9maanden dagboek ook gehad) en een knuffelbeer erin. En nog een opbergdoos. Leuk pakket dus! De doos ook in pauline oud stijl, ze proberen er echt een feestje van te maken:p

Deel Deze Pagina