Hi meiden, Ik heb me bij nog al een aantal clubs aangemeld de laatste tijd. Eerst bij de jan.mama's, een week later bij de mk.jan.mama's en weer 4 weken later bij de feb.mama's. Ik heb op 15 mei een mk gehad, was tevens mijn eerste zwangerschap. Ik had dus ook geen idee wanneer mijn cyclus weer op gang zou komen. Dus dat ik 5/6 weken niet ongesteld werd, beschouwde ik als normaal. Alleen voelde ik me ook weer wat misselijk, dus toch maar een test gedaan en die was zo ontzettend positief. De plus knalde uit mijn schermpje Ik ben natuurlijk erg blij, maar voel me ook best wel rot. Ik ben zo bang dat het weer mis gaat. En wil me gewoon niet teveel verheugen om mezelf in bescherming te nemen. Ik baal hier zo van. Wil me weer net zo relaxed en onbezorgd voelen als in mijn 1e zwangerschap. Welke meiden hebben hier ervaring mee? Gelijk weer zwanger na je mk? En hoe verliep het bij jullie?
Ik ben ook direct na mijn 1e miskraam weer zwanger geworden. Toen is het wel goed gegaan gelukkig, maar ik verloor ook bloed en dacht dat het weer mis was. Dat was niet zo, want heb nu een zoontje van ruim 1 jaar! Ik zou wel direct de VK bellen om te vragen voor een vroege echo omdat je een miskraam heb gehad. Ik heb er 3 gehad en krijg nu rond de 6,5 week en dan weer rond de 8,5 week een echo. Succes en het gaat helemaal goedkomen met dit wondertje!
Gefeliciteerd. Zelf ook na een mk gelijk weer zwanger, kon het niet geloven, maar mijn oudste dochter is alweer ruim 4. Wel bloedingen gehad, maar met een goede afloop
GAAF!! Ik ben je bij al die fora wel eens tegengekomen. Mijn MK was 25 mei. Hopelijk kom ik je snel weer tegen hier! Maar supergefeliciteerd!!!!!