Morgen tweede echo (10 weken en 3 dagen)

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Tonneke, 7 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Hoi iedereen!

Morgen krijg ik mijn tweede echo. Eerste heb ik gehad bij 7 weken en 3 dagen. Je zag toen eigenlijk alleen nog maar een streepje met een vruchtzakje. Bij de foto;s zie ik allemaal echo's van 10 weken waar al duidelijk een kind te herkennen is. Ik ben echt zo benieuwd!

Hebben meer vrouwen bij 10 weken een echo gehad, en zagen jullie iets van herkennen van een mensje?

Liefs

2. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    ik heb er ook 1 met 10 weken gehad
    je zag echt soortje uitstekeltjes(armjes en beentjes) en een bolletje
    echt ene iniminie mensje :D
    maar me gyn vertelde wel,je moet mazzel hebben hoe ze liggen dat je het goed ziet,soms zie je net ene hompje,ligt eraan hoe ze liggen gewoon ;)

3. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

22 okt 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Ik heb een echo gehad met 11 weken en toen was er al heel duidelijk een piepklein mensje te zien.
    Vlk zei wel dat het in deze periode per week duidelijker wordt.
    Ik kreeg met 12+5 nog een echo en toen was er al zoveel meer zichtbaar. Toen ook al echt de ruggegraat gezien, blaasje, kamers van het hartje, hersentjes e.d.

Ik wens je iig heel veel plezier bij je echo!

4. Marit36

Marit36 Actief lid

21 aug 2006
    262
    0
    0
    hoi, ik heb hetzelfde, alleen wij zagen niks, helaas, vorige week heb ik mn 2e echo gehad, het vruchtzakje was wel gegroeid, ik moet ook morgen terug voor 3e echo, ik ben heel benieuwd of we nu wel iets zien

succes morgen!
    liefs, Marit

5. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    ik heb net mijn eerste echo gehad, ben nu 10 weken en 3 dagen. Het was echt heel leuk, kindje was lekker aan het bewegen. Armpjes en beentjes waren goed te zien. En het hartje klopt!

Hoop op een mooie echo vor je!

6. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Nou heb net de echo gehad en de baby was erg actief! Zo leuk om te zien dat het al vollop aan het bewegen is! Het hartje klopte nog steeds, nu zag ik het ook goed :D

Ik heb de beentjes en armpjes gezien :D

Echt zo Super, bij 7 weken echo vond ik er nog niks aan, terwijl je hoort dat het zo leuk is om je kind te zien. Nu weet ik wat iedereen bedoeld!

7. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    fijn dat het zo leuk was!
    Ik vond het ook erg leuk vanmorgen!
    Geniet maar lekker!

Deel Deze Pagina