Helemaal fijn knuffelen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mamamijn, 14 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ClaudiaZ

ClaudiaZ Actief lid

5 mrt 2013
    276
    0
    0
    Flevoland
    Heeeeeel herkenbaar!!! Gewoon willen opeten van liefde!!

2. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Die van mij houdt niet zo van knuffelen helaas. Er is veel te veel te zien. Dus zolang hij over mijn schouder kan kijken is het goed. En dan moet ik niet gaan zitten, want dat is niet interessant genoeg.
    Volgens mijn moeder was ik als baby precies hetzelfde. Hopelijk ontpopt hij zich uiteidelijk toch als knuffelkont. Heerlijk lijkt me dat!
    Maar verder is hij uiteraard om op te vreten!!!

3. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    "mama je knuffelt te hard!" hoor ik hier regelmatig hahaha maar zoon lief doet dat net zo hard bij zn zusje, ook uit pure liefde. mijn kinds zijn het gewend hahaha ik wil ze vaak idd ook niet meer los laten. kan nu al niet meer wachten tot ik thuis ben en ze me weer om de nek vliegen.

4. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zodra we "hug" zeggen komt ze aangelopen, steekt ze haar armpjes uit en wilt een knuffel, maar niet een grote helaas :) Kusjes geven doet ze wel gelukkig

5. friezinne82

friezinne82 Bekend lid

6 mrt 2009
    719
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    "nee memmie, je mag niet aan mij ruiken...." "als jij nou eerst aan mij mag ruiken, mag ik dan ook aan jou ruiken?" "okeeee, dan maar weer" snuffel, snuffel, snuffel... (met dat hele kleine neusje) hele lange snuffel en knuffel (met een iets grotere neus haha)

hihi

6. Daphne1990

Daphne1990 Actief lid

25 apr 2012
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeerlijk!! Maar ons zoontje is helaas geen knuffelkontje

7. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Hier ook geen knuffelkontje :( Maar ohhh, áls hij eens rustig bij me ligt (na de nachtfles) blijf ik gerust een kwartier zo zitten omdat ik het echt zo fijn vind.

8. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, ik ken het! Hier krijgt ze dan geen nachtfles meer en ze wilt het liefst alles zelf doen maar als ze eens moe is kan ze wel heerlijk tegen mij of papa (of beide) blijven hangen en tegen ons aan knuffelen..Heel zeldzaam helaas.

9. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Heeel herkenbaar, hap hap hap, ik ga je opeten!

10. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    En weet je... het wordt alleen maar erger! Ternminste bij mij. Ik vind haar steeds leuker, liever en grappiger. En er is hoop voor de dames met baby's die niet knuffelig zijn: de mijne was dat ook niet maar houdt er inmiddels wel van! Niet urenlang maar lekker even voor of na het slapen. En rustig kriebelen over haar hele lichaam als ze bloot is... daar gaat ze helemaal voor liggen en haar ogen draaien weg van genot. Hihi.

11. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.185
    823
    113
    Haha, wat een leuk onderwerp. Ons meisje doet soms net of ze gevallen is en gaat dan nep huilen en zegt: 'mama koele?' (met mama kroelen) dan wil ze gewoon lekker geknuffeld worden, heerlijk!

Ze knuffelt ook met bibi (beer) en apie (lievelingsknuffel) en baby (pop) en geeft zichzelf zoentjes in de spiegel, haha. Of ze zegt tegen de kat van de buren: moesje kome, koele! (poesje, hier komen, kroelen!) als de kat dan voor haar neus staat is ze er bang voor

Lekker knuffelen is trouwens goed om stress bij jezelf en je kind te verminderen:)

12. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaaa heerlijk plat knuffelen:)
    M'n lijf overstroomt dan met liefde voor haar:)

13. Joycey

Joycey Niet meer actief

Elke minuut van elke dag :D !

14. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Oh ja, heerlijk!

Eva heeft echter niet veel geduld om te knuffelen. Hoop dat het nog komt, anders maar onder dwang. :p

Dat mis ik ook aan de late fles (nacht mis ik niet ;)) van 22.30 uur. Dat heerlijke warme en slaperige lijfje tegen me aan, hangend met haar hoofdje op m'n schouder, na de fles weer in slaap gevallen. Zwijmel, zwijmel. :D

15. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Ja natuuuuurlijk!! Alleen jammer dat mijn dochter het leuker vindt om te spelen, ze duwt me letterlijk weg of ik krijg een mep in mn gezicht haha.:D

16. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Check!

17. Emma73

Emma73 Actief lid

19 nov 2013
    424
    0
    16
    NULL
    NULL
    mijn zoon is twee maanden oud en als hij zo lief naar mij lacht dan smelt ik helemaal

Hij is dan een soort verlegen

18. Butterfly30

Butterfly30 Actief lid

29 nov 2011
    247
    0
    0
    Emmen
    Mijn meisje komt vaak uit zichzelf een knuffel halen, echt met haar armpjes om me heen en dan zachtjes over mijn armen wrijven. Of als ik binnenkom mama roepen en heel hard op me af komen rennen voor een kus en knuffel. Dan smelt ik ook helemaal alleen haar opvreten is zo jammer dan valt er straks niks meer te knuffelen.

19. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ohh ja, heel vaak! Mijn dochter komt vaak op ons af als wij dichtbij elkaar staan, en dan zegt ze: "kuffelen", dan wil ze een echte groepshug haha

En ohh, als ze 's ochtends vroeg wakker wordt en ik haar naast me in bed leg, draait ze zich naar mij toe, handjes op mijn wangen, en geeft me uit het niets een dikke kus, smelt!

20. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Oo dat heb ik ook! Mijn zoontje pruilt zijn onderlipje ooh dan word ik helemaal gek. En wanneer die bij mij op mijn borst slaap dan smelt ik gewoon! 😍 en het liefst druk ik hem idd helemaal plat. Eigenlijk maakt het niet uit, bij alles wat hij doet sta ik te kwijlen :D

Deel Deze Pagina