Haha. Wij zijn ook een echt knuffel gezin. Oudste is nog steeds een lekker knuffelbeest. We doen regelmatig groepsknuffel met het hele gezin. En we hebben de afspraak moeten maken dat wanneer baby slaapt hij alleen vliegknuffels mag geven Heerlijk vind ik het. En het fijnst na het badje. Dan doe altijd mijn shirt uit vanwege het gespetter. Als ik hem dan uit badje til houd ik hem lekker huid op huid met handdoek erover. En wat ook fijnis, is babymassage. Heb met de oudste een cursus gedaan. En nu masseert ik baby dus ook.
Ze ligt nu nog te slapen, maar heb nu al zin in een 'watruiktzetochlekker'knuffel. Moet haar altijd flink opsnuiven tijdens een knuffel. Heerlijk dat luchtje
Dit inderdaad Soms vind ik het jammer dat hij ook nog even moet spelen, zichzelf ontwikkelen, slapen en eten... Het liefst zou ik 24-7 aan hem vast kleven. Maar goed, dat is wel logisch. Wie wil dat nou niet met zo'n mannetje:
Ja ... en ik doe het ook heel vaak Lekker haar vastpakken en dan allemaal kusjes geven in haar nekje, en dan helemaal tegen mij aan drukken ... en de grootste lol dat ze heeft. Zo geweldig Maar ik heb dan ook een ontzettende knuffelkont. Na de fles dan komt ze vaak tegen me aanhangen, hoofd op mijn schouders, 2 vingers in haar mond, een voldane zucht en zo ligt ze dan wel een tijdje.
Ja, natuurlijk hebben wij dat ook allemaal... anders zou het snel gedaan zijn met de mensheid Kinderen zijn objectief gezien namelijk helemaal niet zo leuk: ze vragen constant aandacht, kosten geld, slopen je inboedel en verpesten je nachtrust Dus dan is het maar goed dat we zo vreselijk, verschrikkelijk, ongelofelijk, mega super lief vinden, anders zou niemand er nog aan beginnen
oohhh heerlijk. Ik hou zooooveel van knuffelen met mijn meisje! En dan het liefste met mijn neus in haar nekkie, hmm daar ruikt ze helemaal perfect. En het is ook zo fijn als ze echt haar hoofdje tegen me aan legt. Maar als ze ligt in mijn armen vind ik ook heerlijk, en dan gaat ze met haar handje mijn gezicht voelen, of ze ligt gewoon ontspannen en zing ik voor haar. Of heerlijk kijken hoe ze bij me drinkt. Ik kan echt zooooo genieten van die momenten.
jaaaaa, herkenbaar!!! Sinds een maandje slaat ze dr armpjes ook stevig om mn nek heen, dat is zo fijn! Soms vind ik het gewoon jammer als ze lang slaapt smiddags, dan mis ik haar al weer een beetje
Haha heel herkenbaar. Mijn dochter omhelst mij dan ook heel strak (sinds 3 weken) en ze laat dan ook niet meer los.. Dan lacht ze er ook hard bij. Hmm ik mis haar nu al haha.