vreemde vraag bloeding

Discussie in 'Miskraam' gestart door Msongeduld, 24 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Msongeduld

12 aug 2008
    20
    0
    0
    Hoi ik heb gisteren gemeld dat ik bloedverlies had en het bleek dat een deel van mijn vlies losgescheurd is van de baarmoederwand. Ik heb nu wel een hele rare vraag .. Ik ben in mijn 10e week en verlies wel bloed maar ook vocht ... kan dat vruchtwater zijn? Ik heb geen pijn of niks.

2. Mique

Mique Lid

6 okt 2008
    48
    0
    0
    beleidsmedewerker
    zuid-holland
    Hoi meis,

Ga je ervan uit dat je nu een mk doormaakt?
    Ik vraag het omdat je het bericht bij het miskraam-forum plaatst. Het klinkt niet goed inderdaad.

Ik verloor bij mijn mk ook eerst wat vocht. Dat was volgens de vk wat vruchtwater inderdaad. En daarna volgde bloed, stolsels, weefsel, vruchtje na een dag of 3.

Word je begeleid door een arts of vk? Veel sterkte!

3. Msongeduld

12 aug 2008
    20
    0
    0
    Dat is het nu juist ik weet het op de duur niet meer ik verlies zo af en toe nog wat bloed dat is nu al zo'n dag of 5. Maar vandaag heb ik niks meer verloren sinds deze morgen. Ik vraag me af als je een miskraam krijgt verlies je dan constant bloed? Stolsels verlies ik niet of misschien nog niet en het vochtverlies is van vrijdagavond. Donderdag had de gynaecoloog gewoon gezegd dat er een deel van het vlies wat was losgekomen en dat ik dus moet rusten maar meer dan dat heeft hij niet gezegd.
    Ik heb ook geen buikpijn noch rugpijn of een harde buik ofzo.
    Als het stopte met bloeden mag ik woensdag gaan werken en anders moest ik eens terugkomen. Ik vind gewoon niks van informatie terug over 'vliesdissociatie' zoals de gynaecoloog het noemt.
    't Is afwachten maar echt ik kom er gewoon gek van.

Deel Deze Pagina