hoi meiden. ik heb vanmorgen een matcare test gedaan. als ik in het licht kijk zie ik een tweede streepje alleen zijn daar de buitenste lijntjes van te zien. ik moet hem wel echt in het licht houden om het te zien. heeft iemand hier ervaring mee. ik weet mijn nod niet omdat ik een erg onregelmatige cyclus heb dan 21 dagen en dan weer 33 dagen enz. ik hoop dat iemand antwoord heeft. groetjes esther
@esther, kun je de test even op de foto zetten en in je album plaatsen? Ik zit in de eerste ronde, dus heb geen ervaring ermee... greetz Silver
heb er een foto van gemaakt maar daar is niets op te zien. moet hem echt bij het raam houden. ik heb vaker getest maar dan zag ik ook bij het raam niets. misschien is het wel een indrooglijntje? kan dat?
Ben bang van wel... voor een positieve test moet het lijntje echt roze zijn. Heb met Matcare (en Kruidvat trouwens ook) ook wel indrooglijntjes gehad (zie bijv. album).
weet je zeker dat ehte wel indrooglijntjes zijn? Heel veeel zwangerschappen gaan namelijk voor de NOD verloren of vlak na de NOD, waardoor je misschien wel positief kan testen maar dan toch zeg maar ongi word. Waardoor het kan lijken dat de test vals positief aan gaf? Ik persoonlijk heb nog nooit een indrooglijntje gehad!?
hallo ik zou als k jou was nog even een weekje wachten met testen en dan weer een testje doen mischien heb je dan wel een duidelijke posi test Veel succes Groetjes Maria
ha als ik jouw was zou ik testen wanneer je langste cyclus is afgelopen want lijntje in lijntje zeggen ze en van indrooglijntjes ja ik weet niet wat ik daar van moest denken. ik had zelf ook heel licht lijntje en moest ook goed kijken op foto als ik hem wilde zien en 10 dagen later nog 1 gedaan en die was beter. maar heb ondertussen mk gehad maar doe het over een paar dagen nog eens . succes
Esther ik had dat ook met de matcare test je zag echt een heel licht roze lijntje maar je zag hem alleen in het licht bij het raam maar zie banner was echt zwanger en heb nu een zoontje
Volgens mij zijn ze betrouwbaar. En Esther ik had op maandag die vage test had er 2 achter elkaar gedaan en allebei waren ze hetzelfde de 2de werd wel al ietsjes donkerder niet heel veel maar wel wat. Toen heb ik dinsdag een test gedaan en daar zag je het al een heel stuk beter op maar echt vel roze was hij pas op zaterdag.
heel erg bedankt tot nu toe voor jullie reacties. @mirandakloppie. mijn testje ziet er uit zoals jou allereerste foto. ik krijg hem alleen zelf niet op de foto dan zie je niets. ik doe over twee dagen nog een test. ik laat het weten. liefs esther
ik heb met matcare ook een lijntje gaehad die ik alleen zag bij het licht (bij het raam) deze was ook niet echt roze maar beetje grijs. Ik was niet zwanger. hopenlijk ben jij wel zwanger! succes! gr mayo
hallo allemaal.. nog even een toelichting op mijn vraag. ik weet voor de volle 100% zeker dat het lijntje rose was na het testen. ik heb nu net nog even gekeken en nu is het lijntje minder geworden en rose/grijs achtig. kan een positief resultaat hoe duidelijk of onduidelijk ook,ook wel eens verdwijnen na enige tijd.. groetjes esther
sorry laat antwoord,mijn internet lag er weer eens uit. ik ben om 20.00 vanavond ongi geworden. wel vreemd van die test dan...... ben aan de ene kant wel blij met een cyclus van 33 dagen. is wel eens veel langer geweest. iig bedankt aan iedereen die gereageerd heeft. liefs esther