Ik krijg 16 juni weer een echo zit namelijk bij de gyn i.v.m hoge bloeddruk en wij kunnen dan als het goed is en als de kleine het laat zien wat het geslacht is aan de ene kant willen we het niet weten maar ik ben bang dat mijn nieuwsgierigheid het gaat winnen. Wie heeft dit ook?
Ik ken mezelf en wil het zekerrrr weten als het eenmaal zover is Kan je lekker spulletjes kopen in een passende kleur En kan je je kindje ook al een naam geven enz.. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk Anders vraag je of je dokter het geslacht op wilt schrijven en in een envelopje wil doen.. Kan je daarna nog beslissen of jet wil weten of niet
Ik ben nog steeds blij dat ik het weet! Kan je lekker gericht winkelen en idd een naampie verzinnen (al weten we dat nu nog steeds niet )
Bij mij duurt het nog n tijdje voor ik t kan weten. Maar heb besloten deze keer er voor te gaan. De vorige 2 keren wilde ik het niet weten en dan is toch altijd wel n leuke verassing wat t ook word. Maar na 2 zoontjes hoop ik toch stiekem heel erg op n meid en de hele familie ook (alleen maar jongetjes geboren) dusss.. Deze keer maar kijken
eerst wou ik het niet weten, en mijn man wil het wel weten. maar nu ik wat verder ben wil ik het toch wel weten. eerst had ik een gevoel van het word een meisje, nu weer het word een jongen. maar wie weet als we nog een echo krijgen dat we het kunnen zien
Wij willen weten wat het wordt, maar de echografiste hoeft er niet naar te "graven". Als het kindje de bui heeft om het niet te laten zien.... jammer dan.
ik laat het zeker weten dan maar het moet er wel goed voorliggen anders kijken we de volgende keer gewoon
Wij krijgen morgen de echo en we zijn zeer benieuwd wat het wordt. Mn kinderen ook maar die vertellen we niks want we willen het voor ons houden voor de familie en de rest. (woon in een gehucht) Ik heb wel een sterk voorgevoel dat het een meid wordt omdat ik vandaag het hartje heb gehoord en dat was 150 slagen per minuut. Bij mn zoontje was het maar 134, stond nog bij hun in de comp. Maar we zullen het zien.
ik heb altijd geroepen als ik zwanger ben wil ik het NIET weten.... Nu ben ik het en ja na verloop van tijd ben ik toch van mening veranderd... en ben toch best wel nieuwsgierig... volgende week de 16e hebben we een 3d echo dus ik ben benieuwd... wel willen we het voor ons 2en houden en de rest lekker laten wachten...
Wij willen het erg graag weten en als het mee zit weten we het vanavond, we hebben om 19.00uur de echo... wel spannend hoor Ons gevoel zegt een meisje, maarja je weet het maar nooit he.... Ik kan haast niet wachten en als ik het dan voel denk ik de heletijd jaja vanavond weet ik of ik je hij of zij mag noemen...
Wij gaan vanavond ook voor de pret echo en hebben afgesroken dat we niet willen weten wat het wordt. Begin nu opeens weer te twijfelen,mmmm nou ja we zien wel vanavond. Gr. pluisje
hallo allemaal Nou mijn vriend en ik hadden besloten om het geheim te laten we zien het wel met de bevalling. Alleen toen ik me 4e echo kreeg en hun het wel konden zien wilde ik het ook heel erg graag weten alleen met vriend bleef stug dus ze zeiden het niet toen nog even boos geweest maar uiteindelijk heb ik toch zoiets van ach ik zie het alllemaal wel. Heb ook geen gevoel van een jongen of meisje meeste mensen zeggen je draagt het naar voren dus wordt een meisje maar of dat waar is geen idee. groetjes
Wij weten al sinds de 17e week wat het is.. We maken er ook geen geheim van iedereen weet het. Kan het echt niet voor me houden hoor.
Hee wat lachen wat dat gevoel had je ook schreef je! Leuk voor jullie en gefeliciteerd. Wij hebben volgende week vrijdag de 20 weken echo en kunnen niet wachten tot het zover is...nog een hele week. Willen beide dolgraag weten wat het wordt. Ik heb geen enkel gevoel wat het gaat worden helaas....
ik wilde het eigenlijk altijd graag weten...maar nu ik echt zwanger ben, hoeft het van mij niet meer. Als ik strask maar een heel gezond kindje in mijn armen kan krijgen..... Ik heb wel een heel sterk gevoel dat het een jochie wordt!