ik slik nu alleen foliumzuur, maar ben wel op het punt om ook andere dingen te proberen, het liefst homeopatisch want ben ook bang voor allerlei "rotzooi" in mijn lijf.
fijn dat je bloedtest goed was, alleen balen dat je nu weer gewoon moet wachten..maar het geeft waarschijnlijk wel weer hoop. wat is de werking van monnikspeper en teunisbloemolie?
Hoi, Ik weet alleen zeker dat je monnikspeper bij De Tuinen kunt verkrijgen... Of het helpt, weet ik ook niet (ben er ook pas net mee begonnen). Ik heb ze niet op doktersadvies gekregen. Heb gewoon geGoogled en toen kwam ik ze tegen (en meteen naar De Tuinen gereden hahahaha). Zie link: http://www.vitotaal.nl/117?navId=5 Op die pagina staan ook ergens de verkoopadressen. Maar wat ik wel weet, is dat ik eind vorige week vermoedelijk wel een eisprong heb gehad! Ik had nl. ook ovulatietestjes besteld bij www.sensitest.nl om te kijken of ik uberhaupt een eisprong heb.... Toen ik ze had ontvangen, meteen getest en twee even dikke strepen. Dus meteen geklust en ik hoop eigenlijk, dat mocht ik niet zwanger zijn, ik dus over circa twee weken dan ongi mag worden. Het eerste kind van mijn schoonzus is er gekomen door medische hulp (daar bedoel ik medicijnen mee) en de tweede kwam totaal onverwachts. Zij en de dokter hadden verwacht dat ze eerst weer medicijnen nodig zou hebben. Dat bleek dus niet nodig te zijn.
oke bedankt voor de info, ik ga misschien dan toch eens wat uitproberen, want van dit wachten word ik gek!
Hoi meiden, Mijn situatie is weer iets anders dan die van jullie, ik word namelijk wel ongi maar weet nooit wanneer. Ik ben hiervoor doorverwezen naar een fertiliteitsarts moet daar volgende week heen dus ben benieuwd. Ik snap wel heel goed het gevoel dat je nergens naar toe kan leven. Want ook ik weet mijn NOD niet. Zucht. Sterkte ermee meiden.
dat is ook vervelend.....ik hoop nu niet eens meer op een zwangerschap maar meer op een ongi..dan weet ik tenminste dat het wel mogelijk is. eigenlijk moet ik hier ook niet te veel rond hangen, want ik ben mezelf lekker gek aan het maken!
@Be Happy; Thanks voor je tips! Ga het ook meteen halen! Ik was ook net van plan om ovutesten te gaan kopen! Ik had namelijk maandag sterk het idee dat ik in mijn vruchtbare dagen zat, ook omdat mijn afscheiding anders dan normaal was. Dus dat ga ik ook maar doen denk ik!
De dokter adviseerde mij ook ovutesten. Eerst dacht ik ze is gek hoe moet dat dan...maar op een gegeven moment kreeg ik pijnlijke gespannen borsten en waterige afscheiding en dat had ik de cyclussen ervoor ook elke x dus toen ovutestje gedaan en positief en precies 14 dagen later na 129 dagen kwam ongi. Was voor mij wel een geruststelling dat het nog wel een beetje werkt daarbinnen....
ben blij dat er mensen zijn die hetzelfde meemaken....zo kunnen we elkaar steunen...hoop dat we allemaal snel ongi worden en dan natuurlijk ook zwanger!
Ja, voor mij is nu ook het belangrijkste dat ik weet of mijn lichaam het nog zelf kan regelen daar beneden! Maar ik wil ook zo graag aan de slag kunnen gaan! Ik klus er nu gewoon wat op los met de hoop dat het iets oplevert, maar het schiet niet echt op natuurlijk, haha! Er is in ieder geval wel iets aan het rommelen in mijn onderbuik, of mijn ei of mijn ongi denk ik! Ik hoop het maar!
Balen meiden! Hopelijk worden jullie snel ongi. Ik werd het na 50 dagen maar heb wel een beetje angst voor deze ronde. Heb trouwens al een paar dagen last van mijn ( )( ) dus wie weet....
chebu....succes deze ronde en hopelijk komt het sneller of liever nog blijft het helemaal uit. heb vandaag gekeken naar teunisbloemoliecapsules maar die dingen zijn zo groot, die krijg ik waarschijnlijk niet weg. Ben niet zo goed met pillen slikken...iemand die hier een alternatief voor weet?
ik ben dus ook aan het lezen geweest en ik ben nu begonnen met tarwekiemolie capsules van de kruitvat 100 stuks voor 2.30 euro die zijn klein moet je wel 3x per dag maar ik heb er erg veel goeds over gelezen
ja vandaar dat ik er ook aan ben begonnen als je op tarwekiemolie zoekt op google dan krijg je veel positieve dingen dus dacht ik kan het proberen
Hallo dames, Ik heb gisteren teunisbloemoliecapsules en tarwekiemoliecapsules gehaald bij de trekpleister. Volgens de dame die daar werkt, kun je ze beide tegelijk innemen! Ik vind het het proberen waard! Misschien iets voor jullie?! Dikke kus Lin
Hallo dames, Ik heb een vraagje. Ik ben sinds eind juli 07 gestopt met de pil mijn man en ik zijn toen nog niet meteen heel serieus aan de slag gegaan omdat wij op 22-08-07 gingen trouwen. de 2de week van september ongesteld geweest sindsdien niet meer. Ook geen buikpijn of zo. Is dat normaal lijkt mij toch niet maar ik weet het niet. Ik heb de pil ongeveer 9 jaar geslikt. Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen Groetjes vrouw die heel graag zwanger wil worden.
@Taraflo; ik ben in oktober voor het laatst ongesteld geweest en nu ook niet meer.. Ik weet dat je cyclus heel onregelmatig kan zijn en ik ben al vrouwen tegengekomen die zo'n 200 dagen niet ongesteld zijn geweest. Misschien kun je ook de tabletten halen (zie hierboven) en anders toch even contact opnemen met je HA om bloed te laten prikken! Heb ik ondertussen ook gedaan en gelukkig was dat goed, dat is wel een opluchting! Ik hoop dat je er iets aan hebt! Succes!