Lucky shot of te vroeg?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door riddle, 17 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Ik heb eigenlijk twee dingen die ik wil weten, denk dat die heus al wel meerdere keren gevraagd en uitgebreid besproken zijn maar kan het zo snel nog niet vinden, zit hier net :(

Ik ben dus op 25/12 met de pil gestopt, keurig ongesteld geworden en was daar op 4/1 mee klaar, meteen begonnen met klussen en Etos pillen gaan slikken, ik heb nu sinds een dag of 5 een drukkend gevoel in mijn onderbuik, veel witte vloed (al is dat nu iets minder), 1 dag wat rosige afscheiding gehad en dagelijks wat misselijk en weeig gevoel in de buik.

Ik las hier dat dat kan komen door ontpillen of je eisprong maar wat ik nu dus wil weten is of het nou heeel onrealistisch is om toch te hopen dat het een lucky shot is en wel een begin van een kleintje (ben bang voor grote teleurstelling) en wanneer ik kan testen, 25/1 zou volgens de pil zeg maar mijn laatste slikdag zijn maar weet nu helemaal nog niet hoe mijn cyclus loopt dus ook niet wanneer het enigzins realistisch is om te gaan testen

Zo pff een heel verhaal maar hoop dat andere vrouwen hier iets mee kunnen?

Liefs Riddletje :D

2. Niet meer actief

Een lucky shot kan altijd, maar pin je er niet teveel op vast. Maar toevallig heb ik twee vriendinnen waarbij het meteen raak was, dus het zou zomaar kunnen...

Een gemiddelde cyclus duurt ongeveer een dag of 28, dus na 28 dagen na je eerste ongesteldheidsdag zou je een testje kunnen wagen. Maar aangezien je niet weet hoelang jouw cyclus is, is dat wel moeilijk te zeggen.

Succes!

3. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Hoi,

De dag dat je ongesteld bent geworden, is dag 1 van je cyclus. Ik kan niet echt uit je verhaal opmaken wanneer je eerste dag was? Een gemiddelde cyclus is 28 dagen, maar het kan ook 21 of 35 dagen zijn. Dit is pas je eerste echte cyclus, dus je weet nog niet hoe lang deze zal zijn.

Als ik je verhaal zo lees, denk ik eerlijk gezegd dat je eisprong is geweest. Klachten van een zwangerschap krijg je vaak pas een paar dagen voor je NOD en ik denk dat deze pas rond 28 januari zal zijn? Ik denk dus dat de klachten die je nu hebt met je eisprong te maken hebt. Misschien dat je zwanger bent, maar dan zul je de komende dagen wel meer of andere klachten erbij krijgen.

Bij mij was het trouwens de 1e ronde raak, dus het is wel mogelijk!

Groetjes Saskia

4. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hoi Sassie,

Nou ok we zullen wel zien dan haha denk ook niet dat het zo is hoor maar ja je hoopt toch kan dat niet uitzetten helaas...maar mijn eerste dag van ongesteldheid was op 28/12 dus dan zou jouw berekening wanneer ik weer moet wel zo'n beetje kloppen ....pfff moet ik nog ruim anderhalve week wachten...das lang haha

Dank je wel voor de reactie ieder geval!

5. Lyst

Lyst Bekend lid

29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Ik heb zelf geen ervaring met ontpillen, maar ik lees er hier vaak over. Je lichaam schijnt in veel gevallen veel tijd nodig te hebben om weer "normaal" te worden, dus het zou ook best ontpillen kunnen zijn.
    (Maar ik hoop voor jou natuurlijk dat het een lucky shot is!)
    :D

Deel Deze Pagina