Helemaal geen symptomen dat kan dus ook ;)

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Annelief, 25 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hes2110

Hes2110 Lid

17 jan 2008
    49
    0
    0
    almere
    Ik ben nu 8 weken zwanger en ook ik heb eigenlijk nergens last van, maar dit baart me juist enorme zorgen!
    Geen gerommel in m'n buik, helemaal niets en verleden week had ik juist continu lichte krampen!

Ben in ieder geval blij te horen dat er meerdere mede zwangere nergens last van hebben maar ik blijf er angstig onder.

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Jouw verhaal lijkt precies op die van mij maar ik durf nergens op te hopen, ben nml ook 1 1/2 jaar bezig! [-o< Ben alleen zo stom geweest om mijn temp te meten terwijl ik dat de rest van de cyclus niet had gedaan, deze was erg laag maar goed we zien wel

3. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Knap van je dat je zolang wacht! Ik zla voor je mee duimen tot woensdag...
    Ik heb heels tom vandaag al wel vast getest, negatief natuurlijk, baal er flink van, kan wel janken...

Maar goed, ga nu pas int weekend testen als ik nog niet ongi ben...

Ik duim voor je!

4. Annelief

Annelief Lid

14 jan 2008
    16
    0
    0
    Thuiszorg
    Delft
    heey hes 2110..

ik ben nu bijna 10 weken zwanger en heb ook nergens last van ik ben er juist wel blij mee als ik zo al die verhalen hoor.
    maar ik begrijp best dat je af en toe toch wel een keer misselijk zou willen zijn ofzo..
    Maar als je je eerste echo hebt gehad en het hartje heb zien kloppen dan besef je pas dat je echt zwanger ben.
    als ik jou was zou ik je proberen niet angstig te voelen. en er lekker van genieten.
    Dikke kus van anne

5. WendyM

WendyM Lid

27 jan 2008
    62
    0
    0
    Bedankt voor de boobie reactie's!

6. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Bah hier al een ongi. Kon ook wel janken :( Maar ja dat ie zo vroeg is is ook wel goed, des te sneller hebben we een nieuwe kans! Ik blijf duimen voor jou hoor!

7. marit123

marit123 Actief lid

2 jan 2007
    330
    0
    0
    He Linda, wat jammer!
    Moed houden hoor, succes met de volgende ronde!

Liefs, Marit

8. Deng

Deng Actief lid

19 nov 2007
    175
    0
    0
    hallo, dames,

Ik heb ook niet erg veel last van kwaaltjes,
    alleen in de ochtend pijnlijke borsten en aan het einde van de dag MOE! en ook toch wel stemmings wisseling, dat vindt mijn vriend wel erg lastig, haha,
    maar hij weet waar ie het voor doet,

Liefs Deng

Deel Deze Pagina