Helemaal geen symptomen meer

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door carpediem2010, 9 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Ik wil toch graag horen dat meer dit hadden, en alles gewoon goed was.
    Eerst boerde ik veel, misselijk, moe, met 6 weken soms buikpijn.
    Nu voel ik sinds een dag of 5 helemaal niks meer.
    Ook minder moe, boeren is over, alleen heel soms mijn borst ietsjepietsje gevoelig.
    Bij wie namen de symptomen ook opeens af rond 8 a 9 weken?
    Heb ook opeens veel meer trek weer

2. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    geloof me, dit is heel normaal. Ikzelf heb ook weinig symptomen gehad en de ene week of dag verschilt enorm met de andere! Het wil absoluut helemaal niet zeggen dat ze zwangerschap verkeerd gaat. De ene vrouw heeft nou eenmaal meer kwaaltjes dan de andere en je krijgt er genoeg, :p

3. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

22 okt 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Is heel normaal en hoort erbij. Ik had ook de ene dag overal last van (misslijk, moe, buikpijn) en dan ineens waren alle klachten verdwenen als sneeuw voor de zon.
    Het al dan niet hebben van klachten zegt niks over het niet goed zijn van de zwangerschap.

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hoe is het nu met je? Vandaag heb je de intake als het goed is??

5. Trees

Trees Niet meer actief

Hier namen ze ook rond dezelfde periode af, maar beeb doet het hartstikke goed! Ik was maar voor een weekje symptoomloos, want sinds gisterenavond ben ik weer non-stop aan het overgeven. Het kan zo ontzettend wisselen.

6. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hoi meiden,

Heb de intake gehad, ze zei wel soms nemen de kwaaltjes af, maar ze kon me niet echt geruststellen

xxx

7. Jola81

Jola81 Niet meer actief

Ik had ongeveer hetzelfde. Van de 6 tot de 8e week had ik last van misselijkheid en extreme vermoeidheid, daarna hield het ineens op. Van de ene op de andere dag was het gewoon voorbij. De eerste dag vond ik dat nog wel fijn, zo'n dagje rust, maar daarna begon ik er behoorlijk zenuwachtig van te worden. En toen moest ik nog 3 weken wachten tot mijn eerste afspraak bij de verloskundige. Gelukkig bleek alles in orde te zijn en kon ik bij de vk een beeb met een kloppend hartje bewonderen. Ik ben later ook niet meer misselijk geworden, het bleef gewoon weg. Inmiddels zijn we al een paar maanden verder en gaat alles nog steeds goed, we zijn laatst met vlag en wimpel 'geslaagd' voor de 20-weken echo.

Waarschijnlijk zal het je niet echt geruststellen, maar volgens mij is er die eerste paar maanden helemaal niets dat je écht gerust kan stellen (zullen de hormonen wel zijn).

8. Burcu91

Burcu91 Lid

17 nov 2009
    21
    0
    0
    Bij mij hield het inderdaad ook tijdelijk op bij 9 weken maar daarna begon het gewoon weer.

Deel Deze Pagina