Hallo lieve iedereen, Het is weer een tijd geleden dat ik hier actief was, maar wil de draad toch weer oppakken. We zitten in ronde 1, want we zijn even gestopt ivm studie. Nu hebben we 1 keer sex gehad, vlak voor me eisprong (ik voel me ei) kan ik van 1 keer al zwanger raken? Voel nu vanaf mijn ei een ongie gevoel Wat kan dit zijn? Alvast bedankt voor jullie reactie! Liefs, Carlieta
Hoi Het kan van alles zijn. Kan een zwangerschap zijn maar kan ook zijn dat dat niet zo is. Je gaat de meest rare kwaaltjes voelen he. Ik had ook vaak ongi pijn in die periode en ook toen ik zwanger bleek te zijn had ik het. dus het kan echt alle kanten op. Nog 9 dagen wachten
Je wordt vaak van die ene keer zwanger. Je bent namelijk maar 1 zaadje nodig en dat kan toch echt niet van 2 keer haha. Snap je wij zitten al te denken van welke keer het was hahahaha Dus ja, je kunt van 1 keer giga zwanger worden.
Bedankt voor jullie reacties! Nog even spannend, alhoewel de pijntjes weg zijn, en je idd van alles gaat voelen. Ik hoor van veel mensen dat je heel veel sex moet hebben. Vond het al een beetje vreemd dus vandaar mijn vraag! Groetjes, Carla
1 x sex is voldoende.. hoe denk je anders dat sommige meiden zwanger raken van een vluggertje of van een one night stand? hopelijk is het raak liefs daantje
Hoi hoi Ja daarom ben ik ook maar helemaal gestopt met alle theorien. We zien het wel. Zie dat jij over 7 dagen mag testen. Zijn jullie ook net begonnen? Liefs, Carlieta
gefeliciteerd meid! ik heb eergister ( 5 dagen voor nod) positief getest en gister 4 dagen voor nod positief met de digitale clear blue, en vandaag weer met de digi CB met conceptieindicator ikzelf begin nu ook al misselijk te worden 's morgens ook heb ik last van krampjes en steken.. jij ook? jij bent op 25 okt uitgerekend dan he? ik 2 dagen later op 27 oktober, en dat is ook nog eens mijn eigen verjaardag liefs Daantje
Hoi Daantje, Ja ik krijg het als ik wat gegeten heb, heel vreemd allemaal. En borrelende darmen. Me stoelgang is nog goed! Heb jij dat ook? En ja die misselijkheid, ik dacht nou ik heb daar nog even geen last van. Nou jawel hoor. Morgenochtend doe ik nog een test. Angst toch nog wel dat ik morgen ongie word, heel raar. Gelijk de eerste ronde ook raak, hadden we nooit gedacht. En maandag begin ik ook met een nieuwe baan, dus alles nieuw voor me. En ik keek een beetje op van mijn banner, al bijna 4 weken zwanger? Maar dat komt natuurlijk door een bepaalde berekening. Hoe voel jij je verder? Liefs, Carla Enne jij natuurlijk ook gefeliciteerd!
hey meid.. ik herken het gevoel om toch ongi te worden op je NOD.. die angst zal wel blijven tot een week of 13 denk ik ( of heel de zw schap) en je telt altijd 2 weken bij je zwangerschap op.. 2 weken voor de eisprong en 2 weken na de eisprong maakt 4 weken maar als ik eet wordt ik eigelijk niet echt misselijk, alleen 's morgens vroeg ben ik misselijk en heb knallende hoofdpijn.. mijn stoelgang gaat.. ( is nooit eigelijk perfect geweest) maar ga wel veel kiwi's etc eten dat goed schijnt te zijn voor de stoelgang, heb niet zo'n zin in obstipatie haha en nu heb ik krampen en steken in mijn buik al 3 dagen lang.. heb jij dat ook? heel drukkend gevoel.. en nog gefeliciteerd met je nieuwe baan! dat wordt allemaal wennen zeg.. zwanger, nieuwe baan liefs Daantje
Hoi Daantje, Ja een drukkend en trekkend gevoel. En vanmorgen weer vet positieve test in me handen. dus helemaal happy! En weer meer gerust, want ben natuurlijk niet ongie geworden. 4 weken zwanger! Wow. Voel me echt fantastisch. En ik had gisteren ook hoofdpijn, heel vervelend, maar ach, is voor een goed doel! waren jullie al lang bezig met zwanger worden? Liefs, Carla En geniet er lekker van he!