oooh wat fijn om dit te lezen! Ik ben nu eindelijk na heel veel tegenslagen via IVF, cryo'terug plaatsing 5 weken zwanger. Maar ook ik heb bijna nergens last van het enige wat ik heb is gevoelige tepels en af en toe ontzettend moe. moet je ergens last van hebben is dan mijn vraag, of zou het al weer weg zijn? ik heb wel heel erg veel last gehad van ongi gevoel maar ook dat is weg! wat denke jullie?
Klinkt hoopgevend! Las ik nou dat je op 6 juli een test zou kunnen doen? Da's vandaag! Al getest? Of ga je morgenochtend testen? Succes!
Ik voel nog steeds niet echt iets trouwens... Wel heeeel moe, maar ja... Dat kan ook niet anders aangezien ik het zo spannend vind dat ik slecht slaap...
Nou ik heb vandaag getest. Ik kon natuurlijk weer niet tot morgenvroeg wachten dus heb ik het vanmiddag maar gedaan. En ik zie toch echt 2 strepen, de ene is nog niet echt duidelijk maar en heeeeel erg licht maar volgens mij staat het er echt! Zou het dan echt zo zijn? Hou jullie op de hoogte. Morgenvroeg ga iik het nog een keertej proberen. GRts
Oeeeeh, wat gaaf! Gefeliciteerd! Geniet ervan. En laat idd even weten of ie vanochtend weer positief was...
Ik heb ook totaal niks gemerkt ik kreeg een bloediong terwijl ik met de pil bezig was ben zelfs nog bij de huisarts geweest ervoor die zei kan geen kwaad kan wel o zijn dat als je in de stopweek zit geen menstruatie komt goed in de stopweek idd helemaal niks ,De maand daarop kwam helemaal niks en toen gingen de belletjes rinkelen en test gedaan en positief ! en bleek bij de termijn echo al 8weken zwanger te zijn ik ben door de pil heen zwanger geworden
wat een fijne topic! ik probeer me ook geen kwaaltijes aan te praten, alhoewel ik soms wat steekjes voel, maarja, dat hoeft niets te zijn, over 8 dagen kan ik eindelijk testen ....ik probeer vol te houden .....
Ik heb eerlijk gezegd ook nog geen last van symtomen. Misschien moet dat nog komen, misschien ook niet. Mijn zwangerschapstest was 2 x positief, maar toch voel ik me onzeker. Ik ben ruim een jaar niet ongesteld geweest en de afgelopen maanden ben ik weer ''natuurlijk'' ongesteld. Dat me dit mag overkomen, vind ik echt een wonder. Het enige waar ik op het moment last van heb is dat ik om niets ontzettend kwaad kan worden, daaerin ben ik wel veranderd volgens mijn ouders. Verder heb ik helemaal nergens last van. Ik wens iedereen een mooie zwangerschap toe.
ik blijf deze omhoog schuiven hij blijft leuk en hopelijk krijgen we weer nieuwe reacties of van mezelf ik moet nog 9 dagen wachten groetjes
Dan schuif ik deze nu maar omhoog! Ben dus ook zwanger zonder iets gevoeld te hebben. Behalve dat ik wel wat bruine afscheiding heb gehad en zelfs en beetje bloedverlies (dacht ook dat mijn menstruatie toen was doorgezet). Maar daar bleef het bij.... En nu dus zwanger!
En ik was dus idd zwanger! Helaas is t een miskraam geworden, maar geen kwaaltjes hebben wil dus niet zeggen dat je niet zwanger bent...
Wat fijn om dit allemaal te lezen. Ik heb normaal gesproken een week voor tot aan de menstruatie van veel dingen last. Nu 2 dagen voor mijn NOD echt nog nergens last van. Sta er versteld van dat ik niks voel. Wie weet?
Hallo meiden, Hier nog 1 die niets voelde dat ik zwanger was van mijn eerste, en dus dacht dat het niet raak zou zijn. Maar wel dus. Deze ronde is het afwachten maar het geeft me een beetje hoop dat ik nu weer niets merk.
hallo allemaal ik had de afgelopen dagen zere borsten maar dat is sinds net over?zou ik dan toch niet zwanger zijn wat ik hoopte ik zit in ronde 4
Ik dus ook helemaal geen symptomen. Hoewel ik moet zeggen dat ik een klein beetje misselijk ben maar geen pijnelijke voorgevel en buik en rug. En dat had ik wel afgelopen maanden.... Mischien zijn mijn ontpillingsveschijnselen wel over. Of is het een klein beebje. Dat zou vet zijn mijn ventje is 18 september jarig! Super kadootje toch
Hier nog 2 dagen wachten met testen, maar de moed zakt me alweer in de schoenen. Sinds vanmorgen erge last van mijn borsten dus zal wel weer ongi worden! Dat is bij mij altijd een voorteken! Verder voel ik niets. BOEHOE! Liefs Luna1
Hoi allemaal! Ik heb drie kindjes op de wereld mogen zetten en bij geen enkel van de drie zwangerschappen heb ik vóór mijn nod ook maar íets gevoeld... Mijn derde zoontje (ik heb drie zoontjes) is zelfs door de spiraal (koperspiraal) heen gekomen en nóg voelde ik niets! Nu zijn we bezig voor een vierde kindje (mijn kids zijn 14, 12 en 4 jaar) en mijn NOD is 11 september. Tot op heden voel ik nog niets...maar waar ik me nu een beetje zorgen over maak is mijn leeftijd(34 jaar) en het feit dat ik flink overgewicht heb...dat maakt het zwanger worden er niet makkelijker op, helaas... Ik wil jullie allemaal moed inspreken want je hoeft écht niet iets te voelen voor je nod hoor! ps: Zijn er nog meer 33-plussers die proberen zwanger te worden? liefs, Annesi
Hoi, ook ik had geen echte kwaaltjes voor mijn NOD. Geen zere borsten, geen innestelingsbloeding, geen rommelende buik (alleszins toch niet meer dan anders, hihi)... Achteraf gezien herinner ik me wel dat ik zo'n 2 dagen me echt futloos voelde, maar dat schreef ik toe aan het kwakkelweer en een griepje-op-komst! Was voor ons ook de eerste echte ronde, en in die zin was ik gewoon aan het wachten op mijn ongi! De dag voor mijn NOD voelde het wel heel erg aan als "nu word ik ongesteld", maar ik werd het dus niet! Pas erna ben ik moe geworden, en momenteel wel gevoelige tepels, maar daar houdt het dan ook mee op! Een vriendin van me zei een paar weken geleden: toen ik zwanger was, voelde ik het meteen aan mijn borsten, toen wist ik het. Ik weet dat ik toen nog dacht: tjaa, ik voel hier helemaal niks, dus op naar ronde 2