Hé Annesi, Ik ben zelf nog een heel stuk ouder dan jij bent, namelijk 38! Wij proberen zwanger te worden van de 2e. Ook overgewicht (flink) dus dat werkt niet in mijn voordeel. Alhoewel ik wel een vrij regelmatige cyclus heb. Vind trouwens dit topic wel super hoor! Als je niets voelt en gaat lezen op het forum over eerste symptomen dan lees je jezelf wel zwanger. Heb nu al een paar keer zeker geweten dat ik zwanger zou zijn, nou mooi NIET dus... Mijn nod is ook 11/09 en als die datum dichterbij komt dan ben ik er wel continue mee bezig hoor. Maar als je al een tijdje bezig bent, en heel graag een kindje erbij wil dan valt het niet meer om er 'dan maar niet aan denken' Toch!? Succes allemaal, ik hoop dat de geen symptomen snel tot een zwangerschap leiden!
Goedemiddag, Ik heb zo'n gevoel dat ik hier helemaal goed zit met mijn vraag. Dus ben benieuwd naar jullie reacties. Ik slik nog steeds de pil maar ik heb gehoord dat er vele verhalen rond gaan over microginon 30. Afgelopen donderdag heb ik de laatste pil ingenomen. Normaal gesproken heb ik dan na 2 of 3 dagen 'mijn grote vriend onig' op bezoek. Maar tot nu toe heb ik nog helemaal nergens geen last van. Meestal heb ik de dagen voor mijn ongi last van puistjes en zeurderige buikpijn. Nu ben ik helemaal piepfijn in orde terwijl ik toch eigenlijk al 2 dagen mijn ongi had moeten hebben. Kan het zijn dat ik zwanger ben? Graag hoor ik wat jullie ervan denken. Groetjes Winnie
Bij mijn vorige zwangerschap had ik van allerande kwaaltjes vanaf dag 1, nu nog niets terwijl ik er maar gewoon van uit ga dat het goed is. Iedere zwangerschap is gewoon anders hoop ik!
Hallo! Ik heb vanmorgen ook getest...meer om mezelf niet langer gek te maken dan dat ik dacht zwanger te zijn...maar toch een licht streepje! Ik heb alleen dus echt helemaal nergens last van ECHT NERGENS! Wacht dinsdag (NOD) nog even af, dan nog een testje en als die nog positief is zal ik er maar vanuit gaan dat het echt zo is Liefs
Ik heb weinig symptomen, een klein beetje pijn in mijn borsten. Vandaag twee testen gedaan en die waren licht positief (kon niet wachten). Winnie, ik weet het niet maar hoop het wel voor je. Ik heb ook altijd puistjes voor mijn NOD, nu ook. Ik ben nog niet helemaal zeker dat ik zwanger ben, ik hoop dat ik maandag ECHT blij kan zijn en jij ook binnenkort. Succes!
Ik zit nu 3 dagen voor mijn nod en heb al 3 positieve testen gehad en een bloedtest die ook positief was. HcG is 146 dus dat ik wel mooi met 3.4 weken. Verder helemaal nergens last van,ja een beetje een ongi gevoel en last van mijn darmen maar die darmen heb ik altijd last van. Ik ben blij om te lezen dat jullie ook geen symptomen hebben. De vorige keer dat ik zwanger was en geen symptomen had was het buitenbaarmoederlijk maar toen testte ik ook negatief terwijl ik blijkbaar al 5 weken zwanger zou moeten zijn toen. Met 7 weken is die zwangerschap verwijderd. Maandag laat ik dus nog een keer prikken voor de zekerheid. Ik ben blij met jullie berichten omdat ik ook nu geen kwaaltjes heb en dus gelijk weer aan een bbz dacht maar dat hoeft dus helemaal niet. Dis is dan mijn 3e zwangerschap
dag lady's ik moet nog 2 dagen wachten zeg maar op me ongie en hopen dat het niet komt maar ik ga pas testen als ik 2 weken overtijd ben want vorige maand was ik een week overtijd en toen kwam mijn ongie ik heb ook nergens last van hoor dus we zien het wel iedereen een fijne dag en succes met testen liefs
Hallo, Ben wel blij met deze informatie. Ben er ook al helemaal op ingesteld dat het niet gelukt is. Ik heb ook nergens last van. Alleen een beetje snel geirriteerd en alleen in de avond een beetje raar gevoel in mijn buik trekkend of krampjes. Maar ik heb ook altijd PMS dus wie weet komt het daar van. Als ik lees bij andere stukjes lees lijkt het wel of iedereen "kwaaltjes" heeft. Daarom er nu ook van overtuigt dat het dus niet gelukt is. Had ook zo'n matcare zwangerschapstest gekocht en gedaan (die kan 6 dagen voor je verwachte menstruatie) en bleek dat ik niet zwanger was. Maar misschien moet ik gewoon even wachten, en wie weet.. Wachten is alleen zo lang haha. Groetjes
het is vaak als je onbewust zwanger raakt je vaak ook niks voelt je bent er inmiddels niet mee bezig dus alle kwaaltjes die je hebt merk je dan ook niet op. Ik heb mijn "kwaaltjes" deze 2 maanden in de gaten gehouden en jeetje wat een krampjes steekjes en temp schommelingen heb ik in een maand zeg. Ook weet ik waar me misselijkheid vandaan komt die ik elke maand had . Is dus rond me ei sprong. Dus ik ga er nu ook vanuit dat alles wat ik voel gewoon normaal is. Toch ga ik ondanks me ongesteldheid dalijk als hij komt daarna testen. Ik ken er namelijk genoeg die gewoon ongie werden en nu toch kids hebben. Ik ben daar ook het bewijs van me ma kwam er door iemand anders achter dat ze zwanger was. Die zei ineens volgens mij ben je zwanger me ma nee joh dat kan niet. Nou moeders naar de HA kikkerproef doen en ja hoor ik was in aantocht haha. Dus ja ik heb nu zoiets dalijk is dat iets erfelijks hahah dus wil wel gelijk weten hoe of wat.
Nou,hier toch mis. hcg is gedaald dus nu maar afwachten tot het bloeden begint. Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap toe en hoop dat het bij jullie wel goed blijft gaan!
Wat ben ik blij dat ik dit onderwerp gevonden heb. Ik begon al aan mijn zwangerschap te twijfelen. Bij mijn 1e zwangerschap voelde ik het aan mijn borsten maar dat heb ik nu helemaal niet. Ben nu na de 2e iui zwanger geraakt maar had er totaal geen zwanger gevoel bij zat eigenlijk te wachten op mijn ongi. Jullie verhalen stellen me wel gerust. groeten jama
hey meiden, ik ben welliswaar nog niet zwanger, maar wel een aantal dagen overtijd. Nu begin ik vandaag wat ongiachtige krampen te krijgen. Ook heb ik veel witte afscheiding. wat ik nu niet heb en normaal wel al een paar dagen voor ongi is bruine afscheiding en gevoelige borsten. Toch durf ik niet te geloven dat het raak is en als ik nu een negatieve test heb voel ik me meteen kl*te. Dus ik wacht daar nog maar even mee... Liefs Luna
Hier ook totaal geen symptomen, had zelfs de hoop al opgegeven. Gelukkig toch een positieve test op mijn NOD! Helemaal blij! Maar gezien mijn vorige miskraam met 13 weken toch wel bang ! Ik hoop dat alles deze keer goed gaat! Dus dames, geen symptomen (normaal elke maand heel veel symptomen ) zegt niets!
Even omhoog dit topic! Ik ben blij dat ik dit gevonden heb! Wij zijn druk aan het klussen geweest in de vruchtbare dagen en hopen dus dat het raak is . Maar zo in de aanloop naar mijn NOD, heb ik nergens last van. Tenminste...niet van de 'standaard' eerste symptomen. Nauwelijks of geen last van mijn borsten, geen misselijkheid, niets. Ja, ik heb wel wat, maar dat kan ook zijn dat het van een aankomende menstruatie is, dan heb ik dit ook weleens: moe,slap,menstruatie-achtige krampen in mijn buik,duizelig, weinig eetlust. Ik merkte aan mezelf dat ik me helemaal gek liep te maken door driftig te zoeken op internet wat de eerste symptomen of aanwijzingen kunnen zijn... Ben blij dat dit topic er is. Dat betekent dus dat, wat we al wisten, niet allemaal hetzelfde zijn en het bij iedereen anders gaat en het dus ook positief kan uitpakken voor dames onder ons die geen kwaaltjes hebben! Groetjes en succes allemaal! Mexican
Hoi hoi, Ik had ook helemaal geen symptomen. Voor mijn laatste menstruatie was ik ervan overtuigd dat ik zwanger was. Maar dit bleek toen helemaal niet zo te zijn . Misschien kwam het door de hoop die ik had?! Dit heb ik toen eigenlijk naast me neer gelegd, zo van we zien wel. Zal nog wel even duren voordat ik echt zwanger ben. En de weken daarna was ik er ook niet meer zo gefixeerd op. Totdat ik ineens besefte dat ik eigenlijk al ongesteld had moeten zijn . Ik haalde een test en JA hij was POSITIEF ! Wij zijn er onzettend blij mee! Groetjes Ani
Hallo, ook ik had geen symptomen voor nod, dacht echt dat ik ongi zou worden, heb normaal altijd puistjes en (heel apart) ben altijd heel onhadnig een paar dagen van tevoren, laat dingen vallen etc. dit had ik nu ook maar goed werd dus niet ongesteld. ik ben alleen moe maar ben ik altijd rond mijn ongi alleen houd het nu dus aan. af en toe een steekje in mijn bosrsten en een opgezette buik verder geen klachten groetjes Lilly