Helemaal geen symptonen! (voor nod)

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door klavertje44, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Little Miracle

9 nov 2008
    9
    0
    0
    Rotterdam
    Ik ben zo blij om dit te lezen!

Na het lezen van een paar topics dacht ik alleen nog maar aan die symptomen :oops: maar dat hoef dus helemaal niet! :D

Erg blij wordt ik hiervan! Thanks

2. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ben erg benieuwd....ben nu 1 dag overtijd....ga nog niet testen, bang voor een teleurstelling. Maar ook ik heb nog nergens last van......Dat wil zeggen niet van al die dingen die je hier altijd leest. Wel ben ik iets meer moe (maar ja, druk op werk), verkouden (tja, tijd van het jaar) en heb 2 dagen iets last gehad van mijn rug (misschien iets verkeerds getild?) Spannend, hopelijk heb ik over een paar dagen goed nieuws!

3. Ani

Ani Actief lid

27 okt 2008
    271
    0
    0
    Hoi Knorretje84,

Ik ben nu 7 weken zwanger en kan je vertellen dat ik nog steeds niet veel klachten heb.
    Ben s'avonds alleen moe en heb af en toe gevoelige borsten.
    That's all.......
    Hopelijk kan ik je feliciteren....

Xx Ani

4. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ik hoop het ook.........

5. Ani

Ani Actief lid

27 okt 2008
    271
    0
    0
    En... ga je morgen testen?

Xx Ani

6. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Mmmm, denk dinsdag.....Wil zo lang mogelijk wachten, maar wil nu toch wel graag testen. Had afgesproken te wachten tot ik een week overtijd was, maar kan me bijna niet meer beheersen....Hoop dat ik het kan rekken tot dinsdag.....Hou je op de hoogte.....Spannend!

Nog geen tekens van aankomende duivels......maar ook geen signalen van eventuele zwangerschap....Ben nu wel een beetje grieperig (verkouden, lichte koorts) dus hoop dat dat niet teveel invloed heeft.

7. Nanske

Nanske Actief lid

18 sep 2008
    388
    0
    0
    Bediende
    Ruiselede
    Hey allemaal,

Leuk topic hier. Want ook ik las enkel de sypmptomen voor en na een zwangerschap.
    Momenteel moet ik nog 2 dagen wachten om te kunnen testen, maar heb ook nog geen kwaaltjes.
    Het enige wat ik wel heb is dat ik al 2 nachten na mekaar droom dat ik zwanger ben... :)
    Maar waarschijnlijk is dat omdat ik dat zo graag wil he. Voor de rest niets. Mijn pijnlijke borsten, die ik normaal heb even voor en na mijn eisprong zijn ook verdwenen, dus ik ga er ook vanuit dat ik gewoon ongi ga worden. Ik vermoed dat die pijn anders wel zou aangehouden hebben... :(

Iedereen veel succes nog!

Liefs Nanske

8. Jem

Jem Actief lid

7 sep 2008
    421
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi allemaal,

Ik had voor NOD geen enkel, niks, nada, njente symptoom. En dat terwijl ik er super alert op was. :rolleyes:

Pas NA NOD gevoelige borsten (toen merkte ik ineens wat er naast zere tepels bedoeld werd met gevoeligheid aan de buitenzijde van de borsten; lijkt een soort groeipijn ofzo? alleen zijn ze niet echt noemenswaardig groter geworden helaas ;) ). Die week erna heel licht zeurderige pijn onderin buik. Dat is nu weg. Maar niet moe, misselijk, pijn of andere kwaaltjes. Is wel fijn, maar je ervaart niet echt iets van een zwangerschap... Denk dat dit vanzelf wel komt en dan kijk ik waarschijnlijk weemoedig terug naar dit 'makkelijke' begin ;)

Groetjes,
    Jem

9. Mamasabrina

Mamasabrina Actief lid

22 jan 2008
    192
    0
    0
    verzorgende ig/ werk in verpleeg/revalidatie klini
    maastricht
    hallokes :)

jah wil ook nog uitstelle met teste aan gezien ik al in ronde 11 zit en genoeg testen gezien heb en terleurstelling en heb beetje stress gehad met vriend om iets ombenulligs en ik was bang om hem te verlieze maybey de hormone of zo weet nie hoop ffe op niks

aleen viel me op dat ik een verdikking bove me schaambot heb :oops: en als ik erop zachjes duw is het best wel hard..ook als ik me buik spiere aan span zie je egt een hobbeltje zitte das egt vreemd !

ben wel heel erg misselijk geweest in de weekend dat ik stress had met vriend dus daardoor ken ik ook misselijk zijn geweest ik weet het niet maar ik voel nu ook niks nada

geen ongie puisten normaal wel
    geen pijnelijke boobs heel soms ffe gevoel of ze zwaar zijn dan is het weer weg normaal wel voor nod

geen gepruttel in de onderbuikwat ik altijd heb voor nod
    wel pijn aan me stuitje gehad dat ik amper op de zadel kon zitte met fietste :oops:

en nu heb ik geen honger moet egt met moeite ete en na het ete werd ik ffe wat misselijk maar dacht dat het door ik druk heb gedaan het kwam !

zal wel niks zijn he dus wachten maar ffe af zal tog wel doorbreke denk ik

en jah heb dikke witte slijm melkachtig normaal voor nood is het wat gelig maar nu is het egt wit bha egt smerig maar jah

nou mensen succes en ffe vol houde duimduimduim voor jullie en alle zwanger gefeliciteerd he xx en liefs

10. bikkel5126

bikkel5126 Bekend lid

10 mei 2008
    613
    0
    0
    Brabant
    Helemaal niets "voel" ik. 1 dag voor NOD.
    Wel die Blubjes in mijn buik/darmen, maar verder niets, zelfs geen komende menstru.
    Geen bloed geeft moed!

11. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Voel ook nog steeds niks..........nu 5 dagen overtijd......geen gevoel van aankomende ongesteldheid.....Gisteren getest: negatief! Grrrrr, maar geen bloed geeft moed....wat een heerlijke zin is het toch!

12. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
  13. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    ik ook nog steeds geen klachten, alleen pijnlijke boobs!

14. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Ik heb een vraag. Ik heb ook geen noemenswaardige symptomen zo vlak voor mijn NOD (ook nooit gehad, voel ongi ook niet aankomen) Maar wel een bijzonder hoge temperatuur.

Houden jullie ook temperatuur bij ? En is pijn ook echt pijn of een soort gevoeligheid/zeurende aanwezigheid

15. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    dat zeurende heb ik ook in mn bovenbenen en constant in mijn buik, heb mn temp eig helemaal niet bijgehouden, omdat ik nog maar in ronde 2 zit!

16. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    zit ook in ronde 2 maar had vantevoren al veel gelezen en gezien en was eigenlijk met tempen begonnen om eisprong te vinden om cyclus te checken.

Ik zie veel pijn in borsten en pijn in buik etc terugkomen maar vraag me af in hoeverre iedereen echt pijn heeft en of het niet meer het signaleren van een soort gekneusd of spierpijngevoel is.
    Nu heb ik bijvoorbeeld het gevoel dat iemand met een hand op mijn onderbuik drukt maar absoluut geen pijn, straalt wat uit naar bovenbeen maar is een soort van grieperiggevoel.

Ik vind dus dat ik eigenlijk geen symptomen heb en wilde dus even van de dames hier weten of ze echt niets voelen of net als ik de kleine ongemakken niet zien als een symptoom

17. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    nou ik heb geen gigantische buikpijn maar soort spierpijn, heb de laatste weken wel erge steken gehad waarbij af en toe de tranen in me ogen sprongen, en nu is het een zeurend irritand gevoel, maar ja als dat alles is...

18. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    dat bedoel ik dus.

19. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Jippie, ik mag deze maand ook bij de GEEN symptomen voor de NOD!

We zijn nu drie maanden bezig, vorige twee cyclussen had ik gelijk na mij eisprong ( 28 dagen cyclus ) pijnlijke borsten, lage rugpijn nou in elk geval noem alle symptomen maar op die eigenlijk bij een zwangerschap horen! Die had ik dus twee weken lang, tot dat ik ongi werd en 't was weer over! Nu deze maand....... niets, noppes, nada!. Alleen beetje krampjes.
    Mijn ei heb ik wel gehad, althans aan mijn slijm te zien en mn krampen die ik gehad heb rond de dag dat ik mijn eisprong zou moeten hebben.
    Precies het zelfde zoals de vorige cyclussen, dus het kan eigenlijk niet missen! A.s. maandag moet ik ongi worden, dus we wachten in spanning af!

20. ch28

ch28 Actief lid

23 sep 2008
    494
    0
    0
    Ook ik kan er bij! Sinds 3 maanden gestopt met de pil en voor het eerst geen klachten! Wel een eisprong en geklust, dus ben benieuwd...
    Heb wel een soort gesprongen adertjes op mijn borsten, maar heb er geen last van.
    Zaterdag moet ik ongesteld worden (hoop natuurlijk van niet), is iets eerder dan mijn banner maar heb mijn ei ook iets eerder gehad (weet ik dmv ovutesten).
    Zo spannend!

Deel Deze Pagina