Hey, Heb even een vraagje. Ik ben ruim elf weken bevallen, maar hou nu nog steeds vocht vast in mijn enkels en af en toe in de vingers. Niet zoveel als tijdens de zwangerschap, maar heb er toch wel wat last van. Weet iemand of dit normaal is?
Selma, jij hebt het dus ook? Ik had eigenlijk verwacht dat het nu wel een x weg zou zijn. Verder niemand die dit ook heeft of heeft gehad?
Nou dan kan ik jullie geruststellen.... het gaat weg hahahah... Maar het kan best zijn dat het even duurd. Ik ben 30 kilo aangekomen bij mijn oudste en het duurde wel ruim 5 maanden voordat het meeste vocht weg was.
Ik heb af en toe nog steeds het idee dat ik vocht vast hou in mijn enkels. De sokken staan er in de avond nog steeds zo in als tijdens de zwangerschap. Ik was ook 30 kilo aangekomen maar wel alles weer kwijt zelf iets meer maar er lijkt nog steeds vocht in te zitten...
Het trekt echt weg dames .....ook al lijkt het héél lang te duren. Ik had ook de ijdele hoop dat het meeste wel een paar dagen na de bevalling weg zou zijn. Dat klopte ook wel, maar het heeft echt wel een maand of 3 geduurd voordat ik m'n trouwring weer om kon doen en in alle schoenen pastte. Nu was ik ook wel bizar opgezet, zelfs in het zh zeiden ze het en ook bijna 30 kg aangekomen. Nu hik ik nog tegen de laatste 5 kg aan, maar al het vocht was met 4 maanden wel verdwenen .