Helemaal geen voorgerommel?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Scorpio99, 6 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winky

winky Bekend lid

12 mei 2013
    665
    0
    0
    Hier helemaal geen voor gerommel gehad. Kreeg gelijk weeen en drie uur later was ons zoontje geboren. ben zelfs diezelfde dag wezen winkelen.

2. Scorpio99

Scorpio99 Actief lid

11 jan 2013
    464
    18
    18
    Wat raar eigenlijk he, dat je zomaar opeens kunt beginnen met bevallen. Als je voorgerommel hebt dan kan je er een beetje rekening mee houden maar het lijkt me best eng om zo plotseling weeen te krijgen. :$

3. mamavan2kanjers

8 aug 2013
    33
    0
    0
    in het noorden
    Ik heb ook nooit voorweeen en menstruatie achtige klachten gehad. Met 39+2 braken's middags mijn vliezen en 12 uur later is ons mannetje in stuit geboren

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou ja plotseling... Het begint meestal gewoon langzaamaan he.

Bij mijn eerste braken de vliezen en een uur later begonnen langzaam de weeen. Wel ging het daarna vrij snel los :D

Bij de tweede begon ik rond 19 uur met ongikrampjes... Niet gelijk heel erg pijnlijk hoor ;)

Het is niet zo dat je opeens overvallen wordt door extreme pijn :)

5. Scorpio99

Scorpio99 Actief lid

11 jan 2013
    464
    18
    18
    Nee dat je niet opeens overvallen wordt door extreme pijn snap ik, maar als je vliezen plotseling breken is het wel ineens 'wow binnen 24 uur heb ik mijn baby al in de armen'
    Ik ben overigens ook erg nerveus voor de bevalling dus dat zal ook vast wel meespelen :p

6. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Bij mij bij no4 wel. Was meteen heftig en regelmatig.

7. A l i e s j e

A l i e s j e Actief lid

10 mrt 2013
    267
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ben er zo blanco mogelijk in gegaan en heb veel gehad aan de ademhalingstechnieken die ik had geleerd tijdens een korte zwangerschapscursus. Had vertrouwen dat mijn lichaam dit kon en had een goede thuisbevalling uiteindelijk. Was helemaal in trance tot de vk mijn dochter op mijn borst legde...

Deel Deze Pagina