Helemaal geen vrienden.

Discussie in 'De lounge' gestart door Anne1985, 21 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    je bent geen oude muts hoor ;)
    en wat als mensen dat wel denken
    jij kunt toch ook gezellig zijn?

2. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Het lijkt mij wel leuk om eens te meeten met de dames uit omg. ehv/tilb
    Zover mijn geheugen (zwangerschapsdementie) t nog weet zijn dat chelleke, buddy, ano103, caruli en tweeling volgens mij ook (maar dat weet ik uit n ouder topic, weet niet meer of ze hier ook gereageerd heeft.
    ======
    Ik kom uit sprang capelle en lijk me leuk om met meiden te meeten :)

3. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    tot nu toe zijn jullie allen geaccepteerd ;)

4. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    Ik woon in Raalte ( bij zwolle)..... op de hyves al een aantal uit de omgeving...... leuk leuk

meiden die al snel gaan meeten.... HAVE FUN!

5. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Helemaal mee eens hoor :D
    Maar niet iedereen denkt daar zo over.
    Ik heb over t algemeen meer raakvlakken met jongere mensen, die oudere zijn al snel van die degelijke mutsen :D

6. Klussertje80

In mijn ogen is vriendschap niet leeftijds gebonden! dus ik denk dat als er meiden zijn die willen meeten ja mail me of stuur een pb!

7. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    vind ik ook ... vriendschap is niet leeftijdsgebonden.... toen ik 19 was ging ik heel veel om met iemand die toen 34 was..... en een plezier dat we hadden ;)

8. Karoliene

Karoliene Actief lid

15 jul 2008
    105
    0
    0
    Sales engineer Spare parts
    Cuijk
    idd. Het klikt wel of niet. Ik werk elke zaterdag op een markt en klets heel veel met iemand die 46 jaar is. Zij is zo jong van geest. Heerlijk toch en ze kan mij veel leren en ik haar. Vriendschap kent geen grenzen!

9. Karoliene

Karoliene Actief lid

15 jul 2008
    105
    0
    0
    Cuijk
    Dank je Anne1985. Op deze koude ochtend werd ik echt even warm van die knuffel hihihi. Maar ik meen het. Zoveel mensen zijn alleen en dat zou eigenlijk niet kunnen.
    Maar goed. Wij moeders in spe hebben elkaar.

10. Klussertje80

Ik heb zelf een man die bijna 14jaar ouder is. nou ja het staat er toch niet op en je proeft het ook niet :p alleen 1 ding vat ik niet van me zelf. toen ik jong was had ik alleen maar vrienden van 20+ en nu ik zelf 20+ ben heb ik een paar vriendinnen *die zijn alleen vrienden wanneer ze hulp nodig hebben* die net aan het puberen zijn. en dat is een ramp.

11. caliginous

21 okt 2008
    14
    0
    0
    Maastricht
    Ik herken me heel goed in de verhalen van jullie.

Een aantal nichtjes van mn vriend hebben kindjes en daar ga ik wel geregeld mee om, maar meer voor de kleintjes, het zijn dus geen echte vriendinnen van mij. Verder heb ik wel wat vriendinnen maar hun leven ziet er echt heel anders uit, vrijgezel/studeren.

Lijkt me echt leuk om met meiden in contact te komen uit mijn omgeving (maastricht) Dus ik wacht op de goedkeuring van de almachtige beheerder :)

12. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Hoi,

Ben ik weer.
    Ik heb gisteren helaas geen tijd meer gehad om me te melden op hyves.
    Maar ik zie dat er wel wat animo is om te meten. Lijkt mij ook wel gezellig.
    Ik hoor het wel wie er allemaal mee wil gaan.
    Hoe meer ziel hoe meer vreugd.

13. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    ik heb me ook aangemeld op de hyves, kijken of er mensen hier uit de buurt zitten.:)

14. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    De verhalen die hier allemaal staan zijn zó herkenbaar!
    Op de middelbare school had ik 3 beste vriendinnen, en daarnaast op m'n werk nog 2.. Na het examenjaar eigenlijk niks meer gehoord van die 3 meiden, maar nogsteeds die 2 van het werk.

Die 2 meiden (zusjes) heb ik sinds ruim een half jaar geen contact meer mee.. Vorig jaar moest ik verplicht vanuit m'n opleiding voor minimaal 3 maanden naar het buitenland. Heb vervolgens 4,5 maand in Ierland gewoond, en in die periode amper contact met ze gehad.. Ik hield een blog bij, maar deze lazen ze niet, wat tijdens elk msn gesprek weer pijnlijk duidelijk werd omdat ze dan naar iets vroegen wat ik er weken ervoor al uitvoerig op m'n blog had gezet :S
    Ergens halverwege kwam de jongste van de twee een weekje bij me op bezoek, maar het was niks anders als klagen, klagen en nog eens klagen, terwijl het op dat moment echt mijn 'thuis' was.. En zij had er absoluut geen begrip of respect voor.
    Toen ik weer in NL was ging het weer de goede kant op, min of meer tenminste, tot ik een keer een opmerking maakte tegen de ex van de oudste, welke helemaal verkeerd werd opgevat.. Van een mug een olifant maken zeg maar.. Dus toen was ze kwaad op me, dagen negeren, 2 dagen weer tegen me praten (via msn, want afspreken wilde ze absoluut niet), weer een week negeren (ik had geen flauw idee wat er nu weer loos was), weer praten... Zo is het een maand of 2 door gegaan, en daarna heb ik ook niet meer de moeite genomen om uit te vinden wat er nou steeds loos was. Dus een ontzettend hechte vriendschap van 7 jaar is van het ene op het andere moment voorbij :( In die tijd stond ik altijd klaar voor hun, ook toen de oudste er zogenaamd na 9 maanden pas achter kwam dat ze zwanger was en 2 weken later een kind kreeg. Ik ging er zo'n 3 of 4 keer in de week naartoe, en zij kwamen met mijn verjaardag bij mij.. (Woonden op zo'n 6 km afstand). Dan vraag je je ook wel af wat zo'n vriendschap waard is voor beide kanten.

Gelukkig heb ik nogsteeds m'n beste vriend die niet te ver hier vandaan woont, m'n vriend waar ik mee samenwoon en waar ik alles mee kan delen, en daarnaast nog wat vrienden die ik over heb van m'n tijd in Ierland. Spreek ze niet vaak, maar af en toe een keer op msn of anders ellenlange berichten sturen via Facebook (internationale versie van Hyves zeg maar).
    Laatst nog een keer afgesproken met 1 van die 3 meiden van de middelbare school, na elkaar zo'n 5 jaar niet te hebben gezien of gesproken. Was dus wel erg grappig en eigenlijk net als vanouds. Maar ja, een echte vriendin die er altijd voor je is, no matter what, waar je zomaar even naartoe gaat om te praten over alles en helemaal niks, dat mis ik toch best wel. :'(

Mijn vriend heeft best veel vrienden, waarvan een paar stelletjes, maar om een of andere reden heb ik niet zo heel veel met ze. Toffe mensen, maar nogsteeds niet echt het gevoel dat het vrienden zijn, eerder kennissen.

Ik meld me ook ff aan bij de hyve!

Liefs!

15. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Even tussendoor hoor:
    Maar vandaag mogen horen (als 1ste, ik voel me zo vereerd (toch kleine voordeel van zo'n afstand) ) dat ze ZWANGER is.....joepie!!!!!!!!! \:D/ \:D/ \:D/ \:D/

Euhum, sorry :D

16. Care

Care Actief lid

28 okt 2008
    348
    0
    0
    managementassistent/directiesecretaresse
    Rotterdam
    Gefeliciteerd!
    Heeft ook wel zo z'n voordelen een vriendin op afstand.

Ik heb zelf ook niet veel vriendinnen, maar de vriendinnen(2) die ik heb daar ben ik dan ook heel goed mee en die koester ik ook.
    Maar vriendinnen zoals je die ziet in SEX In The CITY die heb ik niet.
    En eerlijk, als ik daar naar kijk wordt ik wel een beetje jaloers.

Gewoon een vriendin die je echt alles kan vertellen, zo had ik vroeger een beste vriendin. Maar op een gegeven moment gaat ieder z'n weg en wordt het contact nooit meer hetzelfde :cry:

Maarja het kan nooit kwaad om andere te ontmoeten.

Ik ga me ook even aanmelden op hyves :)

17. Karoliene

Karoliene Actief lid

15 jul 2008
    105
    0
    0
    Cuijk
    heyy wat leuk proficiat! Is het nog pril of heeft ze eerst een paar maanden gewacht?

Groetjs Karoliene

18. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Heej wat leuk Angel. :D

Wel gaaf dat je het al eerste weet.
    Das idd het voordeel van ver weg wonen

19. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

hahaha ja leuk! alleen noord-brabant ligt dan niet echt in mijn richting ;)

20. Karoliene

Karoliene Actief lid

15 jul 2008
    105
    0
    0
    Cuijk
    Ja vriendinnen als in SATC lijkt me ook super. Maar goed dat is nou eenmaal zo.
    Ik ben ook al een tijd aangemeld bij hyves. Maar bij veel meidensites zie je hele jonge meisjes en niet altijd van mijn leeftijd (29jr)

En met hyves ben je alleen maar viritueel bezig en soms is het ook fijn dat je in de ogen kan kijken van iemand toch?

Deel Deze Pagina