Hey... Heb stiekem meegelezen hier ( ). Tis allemaal zo ontzettend herkenbaar wat jullie schrijven! Ik heb ook niet veel vriendinnen, en diegene die ik heb (3) die wonen allemaal ver weg (Drenthe, Zeeland, Amsterdam) Ik mis het ook echt, iemand hier uit de buurt voor een gezellig kopje koffie of thee, mee te gaan stadten of wandelen, of mee te gaan met de kleine naar bijvoorbeeld de kinderboerderij. Ik heb geen collega's want ik werk niet (ben volledig afgekeurd vanwege psychische problemen). Ik ben ook veel "vrienden" verloren toen ik 15 maanden opgenomen ben geweest in een psych ziekenhuis. Het begrip 'beste vriendin' ken ik ook niet zo goed, ik ervaar er wel tje als 'beste vriendin' maar ik heb het gevoel dat ik voor haar maar een gewone vriendin ben. Vroeger ben ik ook veel gepest waardoor mijn zelfvertrouwen 0% is en mijn minderwaardigheidsgevoel 100%. Mag ik me ook aanmelden op die hyves-site? Lijkt me gezellig! Liefs, Tanya
hahah ja vroeger ( 10 jaar geleden) had ik "zulk soort vriendinnen" tegenwoordig is dat echt niet meer zo..... ik was 19 toen ik een vriend kreeg die al 2 kinderen had,.... ik hield daar ook rekening mee en ja dat werd niet gewaardeerd ... ,ben ook uit de stad wegverhuisd,en de meesten vinden een 15-20 minuten rijden een te grote afstand...jammer! ik vind dat juist goed te doen ben ik nu gek?
Heel prilletjes, ze heeft gisteren getest. Ik geloof een maand of 6 geleden gestopt met de pil (ook dat wist ik). Ze zat alleen nog te wachten op een menstruatie, maar omdat zo zo.n pijn in haar (.)(.) heeft, heeft ze toch maar een test gedaan en die was dus positief. Ze weet dus niet hoe lang ze nu precies zwanger is maar 1.5 maand geleden was de test nog negatief. Ik ben heel benieuwd
wauw wat veel pagina's! Heb ze niet allemaal gelezen. Wilde me ook even melden als vrienden/vriendinnenloos zijnde Vroeger redelijk veel vriendinnen. Maar toen kreeg ik reuma en werd 100% afgekeurd en dus heel veel vrienden verloren. Had er nog maar 1 over. Begin dit jaar zjin we verhuisd van Tilburg naar provincie Groningen en nu dus helemaal vriendinloos Heb wel leuk contact met de buren enzo. maar mis toch vaak gewoon een goede vriendin waarmee je lekker kan kletsen en naar de stad gaan enzo.
Hoi, Ik heb me aangemeld op hyves en zit te wachten op de almachtige beheerder ilona.... Op hyves heet ik gewoon simone
Almachtige beheerder "Ilona" heb me ook even aangemeld. Op Hyves heet ik gewoon Carolyn, maar vrienden noemen me "Care" tot Hyves
Hoi tantan, waar schrijf jij je hyvessite in je profiel? Ik zit ook op hyves en wil er ook bij horen........bij de hyves-damesclub
Dit komt mij ook heel bekent voor. wij hebben ook geen vrienden meer terwijl wij in het begin van onze relatie nog vrienden hadden maar op een gegeven moment vonden ze het leuk om met ons te bemoeien en hadden ze zoiets van dit is niet goed en dat moet je niet doen. het kwam er echt opneer dat ze ons leefde ipv dat wij onze eigen leven leide. dat heeft een hoop gedaan in onze relatie, maar nu heb ik ook wel is van dat je vrienden mist want ja tis toch effe lekker als je je hart kan luchten bij iemand of lekker gewoon een gezellige babbel met elkaar hebben dat is wel iets wat ik mis. Ik vind het altijd wel gezellig om een goeie vriendin over de vloer te hebben en leuke dingen met elkaar te doen. Ik heb op msn ook een paar mensen waar ik heel goed mee overweg kan. Maar tis zonde dat vrienden tegenwoordig schaars is. ik hoop ook dat ik gauw weer een goeie vriendin tref om leuke dingen mee te kunnen doen