Hier ook haast geen vrienden in de buurt.We hebben wel vrienden maar sinds wij 2,5 jaar geleden verhuist zijn is alles verwaterd en zien we iedereen stukken minder(of niet meer). Soms zie ik bij mijn moeder dat haar vriendinnen op de koffie komen of mijn moeder bij hun,en iets leuks gaan doen.Gezellig vrouwen onder elkaar klets en zo.Dat mis ik wel hoor. Heb mij ook aangemeld bij het hyves clubje.
Ben 'blij' te lezen dat ik niet de enige ben. Dus ben ik niet zo vreemd. Hihihihi. Ik durf het niet om me aan te melden op de Hyves. Ik weet niet of ik daar echt behoefte aan heb. Ik heb mijn werk en dat vreet ook alle energie en tijd die ik heb. Maar voor mij is het al een hele troost dat er meerdere mensen zijn die hetzelfde hebben. En nog iets, ik heb ergens gelezen dat iemand zo'n sex & the city vriendschap wilde hebben, nou dat heb ik jaaaaren gehad. We waren nogal hecht en konden alles aan elkaar kwijt. Maar toen raakte 1 zwanger en die viel automatisch af omdat ze dan minder tijd had. Dus als ik het achteraf nog een keer bekijk, dan was het allemaal toch wel erg oppervlakkig.
Ik herken jullie verhalen ook wel. Zelf heb ik gelukkig aan ZP goede vriendinnen overgehouden, maar vrienden uit het verleden zijn eigenlijk allemaal verdwenen en ik mis echt vriendinnen in mijn buurt. Ik heb nog een oude vriendin, maar die woont wel 100 km hier vandaan en we spreken elkaar alleen nog af en toe via MSN. Nog meer mis ik de vrienden van mijn man ... klinkt gek, maar hij heeft echt geen vrienden en dat lijdt tot wat vervelende reacties van zijn kant als ik eens afspreek met een vriendin. "Moet dat nou?" is dan tekens zijn vraag, of een reactie van "Waar je zin in hebt."
Dat ben ik dus ook... Af en toe een beetje te bot.. Maare zitten hier ook mensen uit Drenthe in deze topic?
Meiden! Geweldig dat iedereen zich aanmeld! hebben jullie gezien met hoeveel we al zijn? Word daar vast ook gezellig!
Anne 84 Ik weet niet of je hyves hebt. Maar daar kun je ook veel mensen weer opzoeken van je oude school. Wie weet vindt je weer iemand waar je wel contact mee kan krijgen. Ik zelf ben ook verhuisd naar een ander dorp mijn man woonde er al. Ik was zo bang om mijn vriendinnen kwijt te raken. Ik heb 3 goeie vriendinnen, gelukkig is dat niet gebeurd. We hebben nog regelmatig contact. Alle 3 zijn ze ook getrouwd en met kinderen bezig dus wel leuk. Mijn vriend heeft ook best veel vrienden met sommige meiden heb ik helemaal niks, maar er zitten er een paar tussen waar goed mee overweg kan. Je hoort het best vaak hoor dat als je samen gaat wonen trouwen, de meeste gaan naar een andere stad of dorp, dan hoor je vaak dat het contact met vriendinnen verwaterd. Ik had ook een hele goeie vriendin dat was ook verwatert, tot ik haar op hyves tegen kwam, nu spreken we regelmatig af om wat te gaan drinken of te gaan winkelen.
voor mij ook heel herkenbaar.. ben 1,5 jaar geleden verhuisd naar den helder vanuit amsterdam en iedereen zei wel ik kom langs maar nog niemand is geweest... k heb het er wel moeilijk mee gehad maar heb me er overheen gezet. ik heb me ook aangemeld op de hyves ik heb wel een paar vriendinnen maar eigenlijk niet iemand met wie ik alles kan delen, dat mis ik wel.
Heej, ik herken je verhaal ook heel goed hoor, ik had ook toen ik nog op school zat een paar goede vriendinnen hoor, maar er is toen eigenlijk ook elke keer wat gebeurd, dat ik ook een muur om me heeb heb gebouwd en in het laatste jaar alleen eigenlijk maar oppervlakkig contact had met mijn klasgenoten. En dat is best jammer ja, ik mis het ook hoor, is toch ook weleens lekker om met vriendinne af te spreken. Heb me ook aangemeld op de hyves.
heb me ook aangemeld ik heb wel een paar vriendinnen, maar niet echt direct hier in mijn woonplaats en aangezien ik geen rijbewijs heb... lijkt me wel leuk om nog meer mensen te ontmoeten
Ik herken het van een paar jr terug, toen zat ik in dezelfde situatie. Ik heb toen een heel simpel berichtje achtergelaten of een forum. Koppelde het terug naar me favo serie van dat moment SATC en dat elke vrouw zich wel kan vinden in die personages.. Aantal reacties op gekomen en een van die meiden is inmiddels al bijna 5 jr me beste vriendin.. Als ik ga tellen van echte vrienden, heb ik er 5 , 4 vriendinnen waarmee ik echt close ben en me homo-vriendje... Was niet makkelijk om er altijd voor open te staan maar ik ben blij dat ik de stap heb genomen (en daarmee het risico tegen de lamp te lopen, alhoewell geen goede omschrijving.. maar het risico gekwetst te worden)
Zo, heb me eerst door ruim 8 pagina's heen geworsteld. Voor mij een heel bekend verhaal van iedereen. Ben geboren en getogen in Terneuzen en woon nu inmiddels alweer bijna 9 jaar in Vlissingen. Heb wel wat 'bekenden' hier, maar niet echte vriendinnen, zoals vroeger bv. Heb door omstandigheden ook een heel muurtje rond me heen gebouwd. En ben altijd wat terughoudend. Nu met mn zoontje is dat gelukkig wat minder. Heb wel een aantal leuke contacten opgedaan met april mama's 2008. Kan je lekker over de kids lullen die toch allemaal een beetje dezelfde leeftijd hebben. Daar ben ik ook erg blij mee. Toch mis is ook vaak iemand waar je echt alles aan kunt vertellen. Zoals een echte vriendin. De contacten met familie zijn ook niet zo geweldig. Dus herken de gevoelens van Anne en de rest heel erg goed.
phoe.. al 8 (!) pagina's Ik heb een kijkje genomen op de hyve, superidee! Heb alleen zelf geen hyve, jullie hebben allemaal zo veel 'vrienden' ! Misschien toch maar een hyve aanmaken
Hoi! Ik vind de hyve een leuk idee maar vind het niet zo fijn dat hij publiek is. Kun je hem niet zo instellen dat kijkers niet kunnen zien wie er lid zijn en hij dus ook niet tussen je publieke hyves komt te staan? Dit kun je heel makkelijk doen door zoekmachine op onzichtbaar te zetten.
hey ik heb hem expres in de oekmachine open laten staan omdat er misschien behalve hier op zsp nog wel meer meiden zijn met dit " probleem"