hoi, aangemeld op hyves, ik heb idd ook wel vrienden en zelfs een hele vriendengroep maar of single of wonen net samen maar niemand met kindjes. ze snappen ons ook gewoon niet als wij een keer niet mee gaan of als we vroeg naar huis gaan omdat ons meisje naar bed moet ofzo. xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hoi Hoi, Ik kan me nu nog niet aanmelden op hyves want zit op het werk en kan niet op de hyves pagina=afgesloten namelijk. Maar ik woon in het gezellige noord-brabant en heb wel me rijbewijs dus als iemand zin in gezelligheid heeft wil ik me daar wel voor open stelen en om ergens naar toe te rijden vind ik echt niet erg. Je mag altijd pb-en of op msn toevoegen maar daar zit ik niet zo vaak. Groetjes
nou neem vrij ,sjees naar huis en maak s een Hyves hahahaha nee grapje hoor! doe kalm aan ( niet te natuurlijk ) BETER LAAT ALS NOOIT! ik heb ook auto + rijbewijs en ik sjees ook ,als het kan, naar de meiden toe van de maartmama's waar ik een goed contact mee heb
dat zwembad is daar best relaxed en dan kennen jullie de omgeving op deze foto (achtergrond) natuurlijk ook wel SPAM
Haj haj Hier ook heel herkenbaar, ik kreeg reuma en angststoornissen waardoor ik mijn vrienden groep en mijn (zogenaamde) beste vriendin verloor. Eigenlijk nooit niks meer iets op kunnen bouwen. Heb nu nog een vriendin in Enschede die ik af en toe eens zie (die ken ik vanaf peuter) en het zusje van mijn ex een een vriendin van me (uit Waalwijk) Hier in de buurt heb ik niemand als alleen mijn vriend en mijn zoontje. Ik durf ook niet echt vrienden of contacten te maken ivm problemen (heb nog altijd angstklachten/fobien/hyperventilatie e.d.) Dikke knuf!
Ik heb nl mensen in mijn omgeving die alles uitpluizen en dan kunnen zien wat ik typ. Geeft niets, volgende keer beter. Ik zal me aanmelden en me voorstellen en dat zie ik wel wat ik ermee doe!
Heej leuk nog eentje uit Terneuzen! Ja Mama Nona die foto ken ik wel. Kom je vaak in Terneuzen dan? En Angel jij ook gezellig hier.
hey meis ze kunnen niet zien wat er daar getypt word enzo hoor,dat heb ik wel allemaal afgeschermd..... en anders kan je je eigen hyves instelling zo veranderen dat niemand/alleen vrienden enz. ze kunnen zien.... ByeBye!
ik ben er in de vakantie een aantal keer geweest normaal kom ik er nooit maarzo ff hoor... is zo'n 2.5 uur rijden