Hoi, Ja mamanona ik weet wie je bedoeld ik ben ook een maart 2008 mama en ik volg jullie op de voet maar ik loop wat pagina's achter en wil graag alles bijhouden. Ik werk 3 dagen en dan volg ik het helmaal als ik thuis ben dan heb ik vrij weinig tijd om op zsp te komen,maar volgen doe ik het wel. Ik vind het wel gezellig om een keer thee te drinken met de dames hier!
Hey buddy! haha ja ik ben officieel een april mama maargoed we doen net of we dat niet weten (ik was uitgerekend in maart dus ) was jij ook al op de hyves geweest dan? ik weeet t niet meer..... hahaha ik ben een beeeeetje chaptotisch bezig de laatste tijd,maar dat weet je dan ookw el nou meiden ik houd t ff voor gezien..... ik ga ff de kleine uit bed halen en dan eten en als paps er weer is ff boodschappen doen blablabla X-je
Hoi, Op de maart mamma hyves ben ik al lid,maar ik zit er te weinig op. Ik woon sinds 4 en half jaar in oisterwijk daarvoor in een klein dorpje,maar heb er wel op school gezeten en me vriend komt uit oisterwijk en wou het dorp niet uit en ik vind het een leuk dorp ik woon er mooi alleen nu nog iets groter gaan wonen!
hoi ik kom uit bladel, dicht tegen de belgische grens in de buurt van tilburg en eindhoven. xxxxxxxxxxxxx
ja is ook niet zo heel ver, een minuutje of 20 met de auto denk ik ik kom eigenlijk uit reusel, dat ken je dan ook wel xxxxxxxxxxxxxxxxx
Word maar eens tijd dat ik je aangeef ivm stalken Hihi nee hoor flauwekul Brabanders of import zat inderdaad hihi