*wacht ook op toestemming van de almachtige leiding van de Hyves-club!* Ik herken mezelf in jullie verhalen.Veel meegemaakt,jezelfafsluiten voor anderen omdat mensen je teveel pijn hebben gedaan,maar na veel hulp er nu toch weer veel vertrouwen in hebben. En ja.ook ik behoor denk ik tot de wat oudere dames van de club,maar so what? 8) Kletsen kun je ook nog steeds als je 80 bent toch?
ik ga nu afsluiten en naar huis ik hoop me vanavond toe te kunnen voegen op hyves en anders tot morgen iedereen!
Hoi allemaal, Ik kom ook uit brabant. Noordbrabant dan wel. Wat een treurige topic he? Daarom is deze site eigenlijk een superidee. Je leest zoveel verhalen van zoveel vrouwen die gelijk zijn/staan aan je eigen verhaal. Fijn om hiervan te leren. Ik ben veel vriendinnen kwijtgeraakt door trouwen verhuizen andere banen vriendjes etc. Heb een klein vriendenkringetje maar die gaan veel uit en ik ben zo niet meer en dan is het heel eenzaam als je de verhalen hoort "weet je nog daar en daar ahah lachen he" En ik was er niet bij. Mijn vriend had vroeger op school ook een flinke vriendenkring waarbij veel blowde maar als je zelf het niet meer doen dan word het heel anders. Maar goed. We zijn gelukkig elkaars beste vriendinnen. Ik kan helaas niet veel delen over de toekomstige kinderen van ons alle belevenissen om zwanger worden. Ovaluatie testen met die stomme streepjes en buikpijn en verdrietig worden etc. he., FLink verhaal maar moest ff. Als iemand een beetje eenzaam is dan wil ik heel graag een luisterend oor zijn hoor! Fijne avond iedereen. x Karoliene
Oh ja, ben bezig een hyves te maken. Maanden geleden ben ik al eens begonnen dus ik had al een soort van halve hyve. Ik kreeg het maar niet voor elkaar om de gegevens te wijzigen dus heb ik min account net gewist. Nu wilde ik een nieuwe aanmaken maar dan geeft hij aan dat mijn email adres al is aangemeld : : Oude hyve bestaat dus niet meer maar nieuwe kan ik niet maken... wat nu?
Tja weet ik ook ff niet. Heb er in het begin ook veel mee geklooid. Nu heb ik het aardig onder de knie.
hier precies het zelfde ik ben ook door een eetstoornis al mijn vrienden kwijt geraakt ...heb nu wel vrienden gelukkig
HEy! Wel als ze lid worden, en zo kinderachtig zijn ze Maargoed, ik zal geen foto's plaatsen en gewoon meekomen kletsen 8)
belinda je bent geaccepteerd! ( samen met vele andere ) was net onderweg naar de winkel spuugt mn oudste zichzelf en de auto helemaal onder... ziek dus... zomaar in ene hoppa! nou ben ff schoonmaken dus...
Voor mij is dit ook herkenbaar! op de middelbare school heb je wel vrienden maar dat verwaterd na een tijd! Ik heb soms ook zo'n momenten dat ik een echte vriendin mis. Ik heb mijn vriend, en dat vind ik het belangrijkste! Maar soms wil je ook iets kwijt aan je vriendin. Het is tog anders. Maar ik denk dat het voor de meeste wel herkenbaar is, want de vriendinnen die je op de middelbare school hebt, gaan na school hun eigen weg! Groetjes
jaaaa, heb me aangemeld Mijn eerste hyve actie! nu wachten op toestemming van de almachtige beheerder [-o<
Het lijkt mij wel leuk om eens te meeten met de dames uit omg. ehv/tilb Zover mijn geheugen (zwangerschapsdementie) t nog weet zijn dat chelleke, buddy, ano103, caruli en tweeling volgens mij ook (maar dat weet ik uit n ouder topic, weet niet meer of ze hier ook gereageerd heeft. Maar misschien denken jullie ook..wat moet ik met die ouwe muts
haha ik moest ook al wachten op toestemming van de almachtige beheerder zal zo eens kijken of ik al toegelaten ben