10mnd en slecht slapen...?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tinker, 23 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinker

Tinker Actief lid

30 okt 2006
    305
    0
    0
    Zwolle
    Wie herkent dit.... Dilano is nu 10 mnd en hij slaapt slecht en dan in die zin hij slaapt in en dan na een uur wordt ie schreeuwend wakker. En dan krijg ik hem heel slecht weer in slaap. Hij heeft ook dat ie s'ochtends en s'middags na z'n slaap schreeuwend wakker.

Wie heeft er een ideetje voor me om hem daar bij te helpen om hem weer vrolijker wakker te laten worden.

E wie herkent dit natuurlijk ..... is het misschien een sprongetje of toch alleen maar verlatingsangst en als dit het is hoe lang zal dat duren want ik wordt er een beetje knetter van.....
    Ik zit een beetje met mijn handen in mijn haar. Mijn andere twee hebben dit nooit gehad...

Alvast bedankt
    milou

2. mamita feliz

mamita feliz Actief lid

20 okt 2007
    260
    0
    0
    docente
    Lima
    Sem wordt tegenwoordig ook vaak huilend wakker. Toen ie kleiner was, lag hij soms 's ochtends zo lekker te kletsen in bed, maar dat is over. Hij valt ook slecht in slaap en gaat soms heel hard huilen als ik wegloop. Zit ook een beetje met mijn handen in het haar. Bovendien gaat hij naar mijn zin veel te laat naar bed. Vaak is het een uur of tien of zelfs later. Ik kom zelf vaak pas rond tien uur uit mijn werk en het lijkt wel of hij op me wacht. Eerder wil hij echt niet slapen. We hebben al vanalles geprobeerd, maar weten het ook niet meer. Iemand tips?

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Klinkt als dromen, Louise heeft er ook een periode flink last van gehad (rond 10 maanden). Helaas kun je er weinig tegen doen.

4. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Bij ons heeft een regelmaat invoeren echt geholpen.
    We moesten er 3-8 keer per nacht uit omdat meneer huilend/schreeuwend wakker werd. Nu gebruiken we de 5 min methode van de nanny en dat helpt heel goed. Ik werd ook langzaam knettergek, maar nu heb ik al weer een paar weken door kunnen slapen en dat is helemaal niet vervelend ;) .
    Hoop dat jullie er iets aan hebben.

Sterkte!

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lianna heeft het sinds 2 weken ook. Ze wordt huilend wakker tegen half acht, dan geven we nog een fles. Terug naar bed om acht uur. En dan is het bijna ieder half uur bingo. Langer dan 5 minuten laten huilen vind ik niet nodig, dus gaan we om z'n beurt even naar boven. Als dat nog niet helpt neem ik 'r mee naar beneden. Meestal helpt dat wel, na ong. een kwartiertje geeft ze weer aan dat ze slaapt heeft. Terug naar bed en dan slaapt ze ook. 's Nachts wordt ze dan weer regelmatig wakker, maar steeds vaker is ze dan na even weer stil.

6. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Hij is bijna 11 maanden. Misschien met een sprongetje bezig. Dat was hier wel zo het geval.
    Anne sliep altijd door en sliep een klokje rond.

Tegen de 11 maanden werdt ze s'nachts wakker en wilde ze nietmeer slapen of slecht slapen.

Dit is een grote sprong die ze maken heb ik gehoord. Ze leren zo veel op deze leeftijd. Misschien is dat de oorzaak.

Na 3 weken sliep ze weer door.

Deel Deze Pagina