Ik ben op zoek naar een leuk joggingpakje voor onze dochter. Weet iemand waar ik kijken kan? Alvast bedankt!
C&A heeft vaak wel wat joggingpakjes die er aardig uitzien en ik had voor mijn dochtertje eentje van Dirkje die ook leuk was.
H&M heeft vaak ook leuke. En sportwinkels, maar ja, dan betaal je wel gelijk (veel) meer omdat er een merkje op zit.
hmmm, ik ben eigenlijk nog nooit een leuk joggingpakje tegengekomen. wat ze bij de hema wel hebben, zijn van die felgekleurde zachte broekjes, die je dan met een leuke longsleeve kan combineren. Maar een echt joggingpak, nee, niet mijn ding.
Goedkoop: H&M Duurder: Le Petit Bateau (Bijenkorf bijvoorbeeld) Heb ze toevallig bij beide zien hangen... hier komt geen joggingpak... ja, als ze wil gaan joggen maar eerst maar even leren zitten, staan en lopen
Kijk voor de gein eens op Marktplaats. Daar haal je ontzettende leuke kleding voor weinig en zien er over het algemeen allemaal supermooi eruit!! Tja een baby maakt ook nog niet veel vies en kapot.Ik heb er 2 super mooie jongingspakjes gekocht tussen de 3 en 5 euro...