lage rugpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Theebeeb, 14 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Ik heb sinds 1.5 week last van lage rugpijn. Voornamelijk bij lopen.
    De vk zegt dat het komt door het week worden van het bekken en dan je last kan krijgen van SI gewricht.
    Ik probeer goed op mn houding te letten, rechtop te zitten en door mn knieen te gaan met bukken.
    Iemand nog andere tips!?

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Vervelend he, hier ook zo'n periode gehad. Ging gelijk met een groeispurt van mijn buik. Wat ook nog een goede tip is, is altijd op 2 benen staan. Dus niet op 1 been gaan 'hangen'. Hoop dat je me begrijpt, weet niet goed hoe ik het moet uitleggen.

3. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    recht lopen is ook heel belangrijk meeste zwangeren gaan een beetje naar achter lopen en waggelen, probeer dit niet te doen, en savonds lekker een warme kruik in je rug wil ook helpen, of je partner die een lekkere massage geeft, maar in eerste instantie idd letten op je houding, niet zwaar tillen,

4. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Wat mijn bekkenfysiotherapeut ook adviseerde is als je op je zij slaapt niet een been op te trekken. Veel zwangere vrouwen doen dat als ze gewend waren op hun buik te slapen. Probeer je benen op gelijke hoogte te houden.

5. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb er ook veel last van als ik langer in bed lig. 's Avonds gaat het wel, maar 's ochtends weet ik niet meer hoe ik moet liggen. Elke houding doet dan zeer. Meestal ga ik er dan maar uit. Tijdens het lopen heb ik er soms ook last van...

6. ajcvanwijk

11 jul 2012
    9
    0
    0
    Vrachtwagenchauffeuse
    Vlijmen
    niet met je benen gekruisd over elkaar gaan zitten wat heel veel vrouwen doen :) ik heb ook veel last van mijn rug en bekken gehad tijdens de hele zwangerschap,en als het echt erg wordt gewoon een keer naar de fysiotherapeute gaan.

Deel Deze Pagina