Het leek zo makkelijk zo'n beker, maar ik word gek van dat ding, het is nooit helemaal antilek geweest en nu moest het rietje vervangen worden en past het helemaal niet meer, zo lijkt het. Mijn volgende krijgt never nooit zo'n beker want nu ben ik de klos, uit de 'gewone' tuitjes drinkt mijn zoontje niet, hij lijkt het niet te snappen Ik heb nu een klacht via mail gestuurd naar Nuby (zinloos natuurlijk). Ik lees eigenlijk nooit over dit probleem, of mis ik dat soms? Sorry hoor moest even klagen! Hebben jullie wel is geklaagd over een product bij een fabrikant? En hoorde je daar dan wat op? Ben eigenlijk best benieuwd Gr. Cellie.
Zo dat is wel irritant ja... Ik heb zelf ook die beker maar heb hem nog niet uitgeprobeerd, staat nog steeds in de kast kyano drinkt voornamelijk gewoon pakjes ofzo ... Ik heb wel eens gereageerd over een product maar dat was niet over baby producten, dit was over chips hahahaha ik had voor de lol een brief gestuurd naar Lays en gezegd dat de chips niet goed was enz enz, drie weken later kreeg ik een doos met 3 mega zakken chips terug gestuurd .... dus wie weet, als je het niet probeerd weet je het niet
praat me niet van die beker ik begreep m denk ik ook niet, want mijn kinderen konden er niet mee drinken. ik denk dat ik m uiteindelijk heb weggegooit, en ben toen voor de antilek van de hema gegaan
ik vind het ook maar niks... één lekte al vanaf dag één (ja weet het had terug moeten gaan) en de ander is later gaan lekken.. je krijgt ze ook nooit helemaal schoon... Heb nu één van winnie de pooh.. ook al zo'n waardeloos ding.. komt soms ineens zomaar drinken omhoog.. wie weet WEL een goeie?
ik heb 2 van die bekers. 1 keer laten vallen en niet meer anti lek.. nu had ik hem open laten staan en was er gewoon drinken schijnbaar zoog die vacuum of weet ik veel wat uit de beker gekomen. Een giga plas op me tafel ervan. Ze lekker als een gek. En van de week was ik wezen fietsen beker in me mandje en doe hem open spuit het er als een gek uit. En er zat gewoon een sapje in. Zelfs het schoonmaken van die bekers zijn niet normaal. Blijf allemaal aanslag zitten en vies. Vooral die rietjes 2 keer een sapje erin en ik lijk een onwijs gore mama omdat die bekers er zo goor blijven uitzien. Maar ga er inderdaad ook eens een mail naar sturen want grrr bekers zijn nog duur ook!
Heb ooit eens 1 keer n beker met n rietje gekocht en meteen de eerste keer lekte t ding als n gek (wilde t mee naar school geven) Dus meteen terug gegaan ermee en mn geld terug gevraagd. Je kon t ding niet optillen of er kwam al melk uit! Was volgens mij van tupperware. Dus sindsdien ben ik allergisch voor alles wat zo'n tuit die je uit kan trekken (zie je ook op sommige flesjes met drinken die je in de super kan kopen om mee te nemen ziet) of rietje heeft. Heb vroeger toen die anti lek bekers net in trek waren eens n anti lek beker met n gewone tuit gehad...zou bij god niet weten welk merk..volgens mij gewoon bij de da drogist gekocht. En zodra mn derde oud genoeg is krijgt ze zo'n beker weer als ik n soort gelijke kan vinden. Daar werd mee gesmeten en gedaan en t ding bleef t gewoon doen en was schoon te krijgen ook (alleen vruchtvlees was irritant want die bleef in de tuit hangen). Is zelfs nog door de tweede gebruikt geweest maar daar gaf hij t toch na n jaar op. Mocht na 3 jaar trouwe dienst ook wel. Heb verder nooit verder geklaagt als de winkel waar ik t spul gekocht had wat niet goed was.
Ik heb een goeie beker, anyway up cup, echt een goed ding. Van dat merk hadden mijn oudere kinderen ook hun bekers. Het vervelende is alleen dat mijn zoontje dus niet doorheeft dat hij de beker omhoog moet doen, en als hij dat een keer per ongeluk doet, zuigt hij niet hard genoeg. Met die dingen moet je toch wat harder zuigen als die rietjes dingen. Maar het ging mij niet zozeer om die beker, maar vooral het KLAGEN erom, het is toch eigenlijk absurd, een beker van 7 en nu dan een setje van 3, eigenlijk kan ik het hele zooitje zo weggooien. Wel leuk dat verhaal van de chips trouwens. Ik heb wel is een belletje gedaan naar de Nutricia, dat was omdat het schepje ontbrak en ik dat zo gek vond, ik dacht eigenlijk dat het in een verpakking terecht gekomen kon zijn. Als dank voor mijn belletje kreeg ik een pak opgestuurd, met nog een vriendelijk briefje erbij ook. Ik was helemaal verbijsterd! Maar van Nuby koop ik niks meer
heerlijke beker! 2 hier en 1 is versleten want hets chuifje werkt niet meer. Maar verder nooit geen problemen. alleen inderdaad komt er soms sap omhoog maar dan moet je ff op het rietje knijpen dit heeft met vacuum trekken te maken. tja ik ben tevreden... hihi
ik heb er ook veel klachten over. Ik vind het een ideale beker maar de antilek is er snel vanaf, en het zijn zeker dure beker. de onderdelen verkleuren ook heel snel vooral het rietje en het gedeelte waar het rietje zit bij de deksel zeg maar is er af gegaan. Ik wilde geen nieuwe kopen dus heb hem maar met superlijm vast gezet. Ik heb er al 2 gekocht. ik blijf niet aan de gang. Ik heb net ook een email gestuurt naar nuby. kijken wat ze gaan zeggen
hier ook een nuby beker opzich een ideaale beker maar je moet hem wel recht houden hihi. zodra die schuin gaat lekt ie. heb al eens eerder een mail gestuurd en heb 2 nieuwe bekers gekregen. het is dus wel de moeite waard om te klagen. doen jullie de bekers in de vaatwasser want geloof niet dat ze daar erg goed tegen kunnen wij nu niet meer. je moet ook goed kijken of de deksel er goed opgedraaid zit wil ook vaak schuin gaan. ben benieuwd of jullie antwoord krijgen.
ik smijt ze hier gewoon in de vaatwasser... had ik dan maar een mail gestuurd want ik had er een waar het schuifje niet meer op hield... maar heb hem weg gedonderd ps hier ook wel verkleuren hoor.... maar door die sajes gebeurd dat in een fles ook
ik heb geen vaatwasser dus ik was hem met de hand. Als het erg vies wordt tussen de kleine stukjes en in het rietje wat ik niet goed schoon krijg dan doe ik alles in een bak met heet water en afwasmiddel en wat bleekwater. dan wordt het wel schoon en dan daarna goed afspoelen...
Hier drinkt m'n dochter er ook uit en toevallig een paar weekjes terug een nieuwe beker gekocht, maar de deksel krijg ik maar niet rechtgedraaid op. Zo vaag. Hij draait er altijd scheef op, dus lekt ie ook vreselijk. Met de andere die ik ook nog heb, heb ik er helemaal geen last van. Misschien ook maar es mailtje sturen haha.
Bedoelen jullie deze de flip it? Met zo'n schuifje? Inderdaad een *&^%$ ding, mn dochters rugtasje was helemaal zijknat http://www.babyandmore.nl/easyshopmaker/tn_e4_8.jpg
Ja klopt idd, die beker gaat het over. Ik vind het zo gek dat ik er nooit eerder over heb gehoord hier, ik begon bijna te denken dat ik iets verkeerd deed Op al die reacties 1 positieve gebruiker!
hier ook favo nuby rietjes beker.. maar ze zijn heel moeilijk schoon te maken.. koop je een apart setje met borsteltjes ect.. valt het borsteltje uiteen.. een x een beker gekocht met hadvaten.. 1x vallen handvaten eraf.. en wilde er niet meer op.. :x maar eignelijk geen problemen met de antilek oja.. koop je nieuwe rietjes. blijken deze alleen maar op de grote fles te passen ipv die met de handvaten :x
tja hier ook een lekkende variant gehad, alles liep via de draaischroef naar buiten. had toen gemaild en voor de zekerheid bij het kruidvat mijn beklag gedaan en kreeg daar zo een andere mee 2 dagen later kreeg ik mail van nuby dat ik een andere beker opgestuurd kreeg je moet met het vervangen van het rietje wel opletten dat je de goede variant hebt, de nieuwe bekers hebben andere model rietjes en mijn zoontje smijt de beker nogal eens van zich af, dus ondertussen lekt die ook weer helaas.
geen problemen mee. de vorrige lekte. maar die was dan ook echt aan vervanging toe.. dus.. geen problemen hier