Helemaal gek worden van een Nuby rietje beker! KLAGEN!

Discussie in 'De lounge' gestart door Cellie, 14 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Het witte rietjesgedeelte is bij de vervangset ietsjes langer en het zuiggedeelte is net wat anders, zou het helemaal niet bij elkaar horen en het ook héél slecht aangegeven zijn?

De beker zelf is ca 3 maanden oud en was al niet tof, maar het zuiggedeelte was wel aan vervanging toe, dus dacht het zo 'even' op te lossen.

2. Pipo1973

Pipo1973 Actief lid

30 jan 2007
    431
    0
    0
    Ik zweer bij de anti-lek bekers van de HEMA.
    Ideaal!

3. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    Ik heb zo"n tuitje op mn gewone avent fles deze is ook ant lek (nuby beker waardeloos onze aap gooit ermee dus overal sap op de vloer)
    Deze tuitjes koop je gewoon los en pas in de dop van de beker net als de spenen.
    Je kan dan ook handvaten op de fles zetten oon van avent

4. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik vind het een ideale beker. Je moet goed opletten dat je de deksel er recht opdraait. Hij lekt nooit. Gaat trouwens elke dag in de vaatwasser. Ideaal ding!

Pim

5. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    Zo dacht dat ik de enige was die erover klaagde. :p

Mijn vriendin had er eerder één gekocht en besloot het maar te gaan gebruiken voor haar 1 jarge dochtertje, ze kwam me ophalen en had het bekertje in een boterham zakje.
    Ik zei tegen haar waarom daar in? het lekt toch niet.

Nou zei ze ik heb het gevoel van wel.

Ik vond het maar raar net nieuw.

Dus ik heb er eentje gekocht paar dagen terug vond het wel een ideale beker(NIET DUS).
    hET LEKT IDD.

DAT DING KOSTE WEL 6,59 OFZOOOOO :confused:

koop meestal nooit dure spul waarvan ik denk dat het goedkoper kan.
    Maar achteraf heb ik nu wel spijt,wou terug gaan naar de winkel,maar jah wat heeft kruidvat er aan de ene kant mee te maken hun verkopen het
    dus uit t assoriment halen. :rolleyes:

Ik ga nu gewoon verder met mijn Friso tuitbeker(antilek) die ik toen nog zwanger gekregen heb van de Friso site geloof ik(weet niet meer) :oops:

Of die van de Hema altijd goed.

ps: Op de 9-maandenbeurs werd je er mee overspoelt met die NUBY dingen,wou er graag een hebben nu weet ik dat het eigenlijk niet beter is dan die van de Hema.
    ;)

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    niemand er last van dat het rietje loslaat? Da's waarom ik ze in de vuilnisbak heb gegooid namelijk! Ik vond de antilekbekers van de hema ook het fijnst. Zijn de enige die bij mij nu ook nog in de keuken staan. (Kids zijn nou 6 en 4 en gebruiken ze alleen nog af en toe onderweg in de auto of achterop de fiets).
    Rotdingen.:(

7. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik ben zeker de enige die de bekers ideaal vind en ze nooit lekken hoevaak ze ook vallen of wat dan ook

8. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    prenatal heeft ook bekers met rietjes mischien dat die beter zijn

9. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Hier ook helemaal niet tevreden! Heel mijn tas is altijd helemaal nat als ik hem ergens mee naar toe neem dus ondertss zit hij ver ergens achter in de kast opgeborgen. Ik koop geen andere meer als die van tuperware.

Grtz x

10. Niet meer actief

danisha laat die beker heel vaak vallen nadat ze zat van het drinken is... nee ik ga die van de hema eens proberen

11. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Na wat Googlen wel ontdekt dat er heel veel ontevreden gebruikers zijn!

En dat Nuby onlangs een vernieuwde beker heeft uitgebracht die NOG slechter blijkt te zijn.

De vervangrietjes hebben ze hetzelfde typenummer gegegeven als de oude vervangset (heel slim).

Vandaar dat het bij mij nu dus niet helemaal klopt meer, ik heb namelijk de oude variant beker (3 maanden oud) en een nieuw type rietje, pffff.

Van de oude beker zijn de rietjes niet meer te krijgen.

Ik heb hier dus een geopende verpakking met een vervangend rietje (€3 bij de Etos) waar ik niks aan heb. En een beker met een versleten rietje, wat niet meer te vervangen is, en ook dus maar kortgeleden gekocht.

Ik ga maar op zoek naar een andere manier van drinken, met Nuby ben ik wel klaar.
    (Benieuwd of ik nog wat ga horen op mijn mail.)

De Anyway Up Cup is dus te hard zuigen op een harde tuit. Ik moet dus een zachte tuit, waar niet te hard aan gezogen hoeft te worden, het zou leuk zijn als het ook nog is anti-lek is ;)

12. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik heb eigenlijk totaal geen problemen met die beker... Lekt niet, krijg hem altijd goed schoon (laat hem 's avonds altijd weken, eerst deed ik hem in de vaatwasser, maar daar werd hij niet helemaal schoon van), is al 100x gegooid, gevallen en ga zo maar door en doet het nog steeds!

13. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Jij hebt echt mazzle!

14. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    En ik heb toch 2 soorten ervan, die hoge zeg maar en die met 2 handvaten. Dus 2 totaal verschillende.

Ik lag ook over die vervangingssetjes dat die niet passen op de kleinere bekers. Je kan gewoon het rietjes korter knippen en dan past die wel ;)

15. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik heb voor Quinn tuitbekers van B-Free. De tuit is zacht en ik vind het geweldige bekers.
    De tuit is na een jaar kapot gegaan en daar heb ik nieuwe voor gekocht.
    3 Ero voor 2 stuks. De Beker zelf is volgens mij iets van 10 Euro.

16. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Het is niet alleen de lengte van het Rietje, ook het ventieltje is totaal anders en past gewoon echt niet.

Ik kwam op de site van rietje.nl en heb daar wat plaatjes gezien, misschien handig voor andere gebruikers om te zien.

Wat ik heb past in ieder geval niet, ik ga straks even naar de Etos, is even zeuren ;)

Daarna loop ik wel naar de Hema, daar is kijken of ik iets geschiks zie! :)

17. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    uhm ik denk dat het probleem is dat er oude en nieuwe zijn en nu ik dit lees zal ik nog maar ff geen tweede beker bijkopen...
    ik had er namelijke erst 2 en 1 is weggemikt en wilde dus weer een kopen maar als er verschil in zit in de oude en nieuwe variant.......

18. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    ha ha, geen wonder dat er nu weer een korting actie is op Nuby bij de Kruidvat

19. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Hier valt Nuby nog wel mee, net 1wk ingebruik.
    Die van Hema bevallen beter.
    Zelf tuitje als de anyway up cup. Gebruiken ze ook op het kdv.

20. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Hebben jullie ook dat er altijd een laagje drinken in blijft zitten?
    Rietje is gewoonweg te kort, net mn dochter weer naar de psz gebracht en lekte dus weer :x :x :x rugtas weer zijk, dus die gooien we weg!

Deel Deze Pagina