k vind sowieso de bekers van nuby slecht heb er altijd problemen mee! gelukkig drinkt fay nu uit een gewoon glas
Ik heb het nieuwe rietje (geopend en wel) teruggebracht naar Etos en kreeg mijn 3 terug Bij de Hema even gekeken, maar allemaal een harde tuit en dat werkt hier dus niet. En daarna naar AH en heb ik een Avent met zachte tuit gekocht, en hij drinkt! Hij moet alleen nog doorhebben dat hij de bodem omhoog moet doen, maar het gaat zeker de goede kant op. Wat een gedoe zeg Ben benieuwd of iemand nog wat gaat horen op het mailtje naar NUBY, ik nog niet in ieder geval. Gr. Cellie.
Ik heb die nuby ook gehad voor mijn zoontje (nu bijna 2 jaar oud) en hij vond het geweldig! Ik heb er ook nooit problemen mee gehad. Hij heeft nu voor onderweg de tuitbeker (met harde tuit) van de etos en ook die bevalt prima. Hier gaat trouwens ook alles in de vaatwasser. Groetjes, Angela
Ik kreeg zojuist zowaar een korte (mail) reactie terug! Of ik even me adres wilde mailen, dan zouden ze me het juiste rietje toesturen! Nou ik ben heel erg benieuwd. Anderen al wat gehoord? Gr. Cellie.
ik heb nog helemaal niet s gehoort. ik heb er 2 gestuurd maar geen ene reactie..wat een service zeg NOT
Ohhhh daarom is dat rietje anders van de nieuwe beker... Ik heb 3 van die bekers en op de laatste zit een ander rietje, dat zal dus wel een nieuw model zijn he Voor de rest eigenlijk geen klachten, alleen dat je m wel heel precies dicht moet draaien anders lekt ie, en dat soms het rietje loslaat (in de beker).
Ja ik heb wel es geklaagd. Over chips was zacht en smerig taai. Brief geschreven en 3 weken later kreeg ik 50 zakken chips, van elke smaak 10 kwam goed uit want een week later had ik een verjaardag.
ik heb eerlijk gezegd helemaal geen problemen ermee hij lekt bij mij helemaal niet en doet het uitstekend ik sop hem zelfs in de vaatwasser en nog geen probleem erdoor gehad.
Ik ben ook een enthousuiast gebruiker (nou ja, mijn dochter van 1,5 dus... ) van de Nuby-beker en ik stop hem ook gewoon in de vaatwasser (haal 'm wel uit elkaar...) Via deze site kun je de oude rietjes overigens nog gewoon bestellen... http://www.hetrietje.nl/index1.html
ook hier geen problemen meer. Ik had in het begin nog niet door dat je wel de beker op een speciale manier moet dichtdraaien. Voordat ik dat wist was het echt vloeken op dat ding, wat een bende! Maar nu vind ik ze ideaal.
Omdat ik nu 3 nieuwe variant rietjes opgestuurd heb gekregen heb ik vandaag dan de nieuwe variant beker ook maar gekocht. (Op hoop van zegen.) Morgen uitproberen.......... Mijn zoontje drinkt daar toch het meeste uit en anders maar zo weinig Heb nog wel een mail gestuurd dat de rietjes aangekomen zijn maar wel de verkeerde! Ben benieuwd of ik daar nog wat op ga horen, over een week of 2 ofzo
ik heb er een maand geen problemen mee gehad.. doe ik hem vandaag niet goed dicht.. kon hier dus dweilen