Hallo allemaal, Na anderhalf jaar is het dan toch eindelijk gelukt wij zijn ZWANGER!! Ben nu 4 weken en 6 dagen. Heb gister al een echo gehad bij mijn fertiliteitsarts en daar konden we al een vruchtzakje op zien. Over 2.5 week krijgen we een echo waarbij we het hartje zouden moeten horen. We zijn zo blij! hopelijk is alles goed/blijft alles goed gaan! Groetjes xxx
Dankjewel allemaal! erg leuk zo de reacties! Even een vraagje (als dat hier mag) Hoe en wanneer hebben jullie het jullie ouders/familie/vrienden verteld?
Gefeliciteerd!! Wij hebben het toevallig vanavond verteld, wij vonden dat de ouders het gelijk moesten / mochten weten........ De rest vertellen we het pas na de echo.
Gefeliciteerd!! Wij hebben het onze ouders meteen verteld en de res nadat we een kloppend hartje gezien hadden
Proficat meis!! Ik had het met 10 weken verteld geloof ik. is voor ieder verschillend, de ene wacht de 13 weken af en dan pas gaan ze het vertellen, en sommigen eerder. j moet doen waar jij je goed bij voelt.
Van harte! Wel best bijzonder om na anderhalf jaar eindelijk zwanger te zijn. Heerlijk! Veel plezier!