Ok ik dacht dat te lezen in je openingspost. Zal ik vast verkeerd gelezen hebben. Ik denk dat het een indroger is.
Op de laatste foto zie ik hem wel, maar heb er nog wel m'n twijfels bij. Moest echt flink turen en durf niet te zeggen welke kleur het nou precies is en of de streep breed genoeg is. Ik hoop voor je dat het raak is, nog even spannend dus!
De positieve test van een paar dagen geleden was een action test maar niet goed doorgelopen en dus weet ik niet of hij betrouwbaar is
Niemand iets te zeggen over een positieve test pas tijdens de 'menstruatie'? Ik zal nog ns testen als m'n menstruatie voorbij is!
Ik vind het zeker allemaal heel raar.. Ik zag het lijntje meteen hij is dikker dan gister en duidelijker maar vind hem dan wel weer grijzig en die van gister niet.. Wat wel weer raar is omdat ik dit lijntje meteen zag sjongejonge
Sorry maar met al mn fantasie zie ik echt nergens streepjes (wat niet wil zeggen dat ze er niet zijn natuurlijk)
Frustrerend zulke streepjes, op de ene zie ik helaas niets, en op de andere meer een grijs streepje. Heb je nogmaals getest daarna?