hallo dames gister een positieve zwangerschapstest gehad van het kruidvat maar vandaag is hij weer wit? zou die van gister dan vals geweest zijn? gekke vind ik nog een paar druppels water er doorheen gedaan streepje bleef net zo duidelijk en roze dus kan toch bijna geen valse zijn denk ik dan.. waarom die vandaag dan weer wit? ben ik nou zwanger of niet?
Kim, die van gister vond ik wel heel duidelijk om vals te zijn, misschien was er iets aan de hand en loopt het nu mis? Ik zie dat je nog vroeg bent met testen...
Het kan rond deze termijn nog alle kanten op helaas. Volgens mij heeft de KV 2v5 weinig valse streepjes. Wat wel kan is dat je urine vandaag minder geconcentreerd was en daarom de test te weinig hcg opspoorde. Het enige wat je kunt doen is afwachten, om de dag testen (of elke dag ) De predictor early is ook wel betrouwbaar rond deze termijn.
Lijkt meer op indroogt streep hij lijkt ook niet roze, helaas zelf ook veel evaringen mee gehad met de kruidvat testen.
En ja dan lopen de testen snel af, want je heb nauwelijks tot veel hcg in je lichaam omdat je nog vroeg bent met testen valt er dus weinig af te bouwen, probeer er anders nog 1 misschien was je urine niet geconcentreerd genoeg.
Ik vind die linkse wel duidelijk voor een valse streep. Was je urine minder geconcentreerd misschien? Ik zou zelf niet verwachten dat dat zo snel minder word mocht het niet goed zitten.
evengoed is een indroogstreep grijs hij is niet grijs hij is echt roze hoop dat me foto die ik net upload heb dat beter te zien is
ja me urine was wel heel donker dus zou denken geconcentreerd genoeg maar vind gewoon raar als t mis gegaan zou zijn zou het wel heel snel weer verdwenen zijn dan zou ik nu toch in ieder geval nog een heel licht streepje moeten hebben
ja hoef nog niet te plassen dus wacht nog even ga nu niks drinken daarstraks alleen slok water gehad dat zou geen kwaad moeten kunnen geloof ik en dan zometeen nog keer doen
Zou nog eens testen.. Maar ook ik heb in t verleden wel eens zo'n duidelijke test gehad en werd toch ongesteld. Dus als je volgende test Ook weer niks geeft zou ik er vanuit gaan dat de test niet Goed was
Ik ook hoor ik was bijna iedere maand zwanger met de kruidvat testen, maar werd toch echt ongesteld, hoe duidelijk de streep ook was en hoe roze hij ook kleurde, ik hoop voor jou natuurlijk anders. Maar het kan echt dat de testen van de kruidvat valse strepen geven.. Wanneer is je dag van je menstruatie?
Snap ik maar beter zeker weten als denken zwanger te zijn en ongesteld te worden en zeggen mk terwijl de test gewoon niet Goed was.. Zie dat namelijk vrij vaak voorbij komen helaas.. Hoop dat de test Zo weer een streepje geeft
zeg ik dan iets over miskraam hoor je mij niet zeggen niet meteen oordelen dat ik dat ga zeggen weet zelf ook best dat t mis kan gaan en als ik ongesteld word word ik dat ga echt niet roepen miskraam wees maar niet bang hoor
Zeg ook niet dat jij dat zegt, zeg dat t vaak voorkomt. Je hebt namelijk wel meteen je banner veranderd na een heel licht streepje. Dus je ging/gaat er vanuit dat je zwanger bent.. Vandaar dat ik t zei..