Probeer er gewoon nog een, mocht die helaas ook negatief zijn, dan is het afwachten op je nod, geen bloed geeft nog altijd moed☺😊
ja maar als je een streepje zo donker heb kun je daar toch vanuit gaan maar goed daar ga ik geen disscussie over voeren daar heb ik geen zin in en was niet de bedoeling van mijn topic was gewoon een vraag of iemand t ook al is gehad had en advies kon geven zal me banner wel weghalen
Haha je hoeft voor mij m niet weg te halen hoor.. Ik ben alleen altijd erg voorzichtig met lichte streepjes voor nod. Heb zelf 6 jaar in de mmm gezeten dus weet heel goed hoe t is.. Dat ik zeg: hoop dat er op de volgende test weer een streepje staat word overheen gelezen.. Zeg t alleen als bescherming.. Om teleurstelling te voorkomen omdat ik weet hoe t is..
Kim2306 ik snap je helemaal wat je bedoelt het zou toch niet vals mogen zijn!!maar het vestandigst is om het even van je af te zetten alleen is dat zooooo moeilijk ik zou er nog 1 tje ptoberen als het wit is proberen even paar daagjes af te wachten hoe moeilijk het ook is anders maak je je eigen helemaal gek!!!
HCG schommelt helemaal niet. Als het goed gaat stijgt HCG alleen maar. Het enige wat wel kan is dat de urine niet geconcentreerd (donker) genoeg was, waardoor er in verhouding minder HCG in de urine zit
ja had me schoonzusje ook aan de lijn die steunt me al vanaf begin die zei ook al vreemd hij is zo duidelijk hoe kan dit maarja t is zo als t is zie wel of ik ongesteld word donderdag zo niet zaterdag nog maar keer een test doen en hopen dat die dan wel wat zegt
Vals positieve testen geeft kruidvat bijna nooit, of je moet echt ruim buiten de tijd een streepje krijgen. Vals negatief daarentegen komt nog wel eens voor. Het enige dat ik kan adviseren is: test nog een keer met een nieuwe, een keer 's avonds en een keer de volgende ochtend. Is hij 's ochtends weer minder duidelijk dan heb jij 's avonds meer geconcentreerde urine. Dat wil ook nog wel eens gebeuren En zijn ze beide negatief dan heb je wat mij betreft de eerste valspositieve test van kv in handen!
Meiden bedankt voor jullie tips en hulp en adviezen ik wacht nu gewoon af tot zaterdag moet donderdag uiterlijk vrijdag ongesteld worden ben ik t niet test ik zaterdag nog keer nu ff rust van de onzekerheid
Ben je zeker van je eisprong? Miss heb je een verlate eisprong en reageerde daar de kruidvat test op... Ik heb dat ook al tegen gekomen, streepje was toen ook zo duidelijk. En dag later weer weg...