Helemaal in de war...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Libra89, 29 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.048
    17.015
    113
    Je gaat 'm niet heel veel meer zien knallen hoor... ;) Ziet er goed uit.

Libra89 vindt dit leuk.
  2. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ik vind van wel...mooie knal test hoor. Als je 2 natte foto's naast elkaar zet zie je het beter;)

Libra89 vindt dit leuk.
  3. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Lief dankjewel

4. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Dankjewel voor de tip de eerste foto in dit topic is dezelfde test binnen 5 minuten dus daar kan ik hem dan het beste mee vergelijken zeker? :) Vind het zo spannend! En jij ook gefeliciteerd trouwens heb je toevallig ook met de kv2 getest?

5. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ik heb alleen maar met de 2v5 getest en de cb digi ik maakte mijn foto's altijd even snel en op de zelfde plek. Gisteren de laatste kv gedaan 1 in de ochtend en 1 om 22:30 Hahaha en vanmorgen de cb 2-3 gaf hij netjes aan

Bijgevoegde bestanden:

6. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Wat een mooie testen! Wel slim dat je het op dezelfde manier doet elke keer dan kun je ze goed vergelijken. Ik denk zelf dat mijn termijn iets korter is als ik met jouw testen vergelijk... mja even afwachten tot de echo over een paar weken.

7. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Vind ze mooi!

Bij mij was het ook zo want meer knallen kunnen ze niet meer (of kreeg ik ze ook niet). Alleen de lijn is soms wat egaler dan de ander, vind die van vandaag super mooi!

Libra89 vindt dit leuk.
  8. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Thanks voor je reactie :D goed om te weten dat ze bij jou ook zo waren... had je alleen met kv2 getest of ook nog met andere testen? Wat heb jij veel meegemaakt zie ik in je onderschrift! Hoe gaat het nu met je?

9. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Uhh ik geloof alleen kv2 en ClearBlue uiteindelijk zodat er 'zwanger' in het scherm stond. Heb echt een test verslaving gehad, haha.

Gaat goed, mag niet klagen ;) hoop wel dat de misselijkheid snel over gaat.

Geniet van je zwangerschap, lukt mij nu eindelijk ook :D

10. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Goed om te horen dat je er nu van kunt genieten, tot welke week duurde dat bij jou? En vanaf wanneer werd je misselijk? Ik voel me vandaag helemaal niet zwanger :( de spanning op mijn borsten is afgenomen en de actiontest is niet donkerder geworden met een dag ertussen. Ben zo bang dat het weer fout gaat :(. Op de foto bovenste test van 30-09 onderste van vandaag.

Bijgevoegde bestanden:

11. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43

Oh meid wat een klotegevoel toch die eerste weken die zijn helemaal niet leuk en alleen maar eng. Kan het mij nog herinneren als de dag van gisteren hoed dat voelde helemaal omdat het al een keer fout gegaan was.
    Ik heb zelf eerst heel stoer gedaan naar mijn vk toe “die een vroege echo aanbood” van nee joh hoeft niet gewoon rond de 10 weken. Nou 1 week later heb ik huilend opgebeld en wilde inderdaad toch wel die vroege echo. Haar antwoord “ik dacht al wanneer belt ze” hahaha heb uiteindelijk met 6,5 week mijn eerste echo gehad en daar een mooi garnaaltje te zien met een knipperlichtje wat het hartje moest zijn. Helemaal opgelucht en blij naar huis en spontaan de rest van de dag kotstmisselijk geweest. Tot de volgende morgen geen last meer en gelijk weer het vertrouwen weg. Pffff als ik daar nog aan denk. Uiteindelijk veel afleiding gezocht werken, met vriendinnen leuke dingen doen etc. En uiteindelijk mijn gevoel gevolgd dat het wel goed zat. Toen met 11,5 week weer een echo en er toen een kindje vrolijk spartelde en ik pas echt wat meer opgelucht adem kon halen. Bij de de 20weken echo was. Ik 19,6 weken en het eerste wat de gyn zei mooi hier het hoofdje en het enige wat ik eruit kreeg klopt het hartje nog? Zij snapte het direct hoe druk ik mij maakte en hoe bezorgd ik was heel fijn en inlevend gereageerd door haar. 3 dagen later voelde ik de kleine uk voor het eerst wat heerlijk, maar ook daarna ook wel eens een paar dagen niet of nauwelijks en pas vanaf 26 weken dagelijks.
    Meid ik begrijp je gevoel wat shit deze tijd en ik kan wel zeggen geniet ervan maar dat is heel lastig, onzeker zal je blijven maar vertrouw op je lijf en je uk. En bel snel de vk “in tranen dat helpt” en ze zullen zeker mee werken aan een vroege echo. En anders een andere vk bellen hahaha

Ik duim voor je en leef met je mee. Kop op

Libra89 vindt dit leuk.
  12. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Meis dit is weer een sterk ingedroogde en natte test....dat kun je niet vergelijken;) il zie niet dat hij lichter is hoor:D

Libra89 vindt dit leuk.
  13. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik zie ook niet dat hij lichter is,maar inderdaad ook niet donkerder,ik begrijp dus waar je angst vandaan komt.Ik duim mee dat het goed gaat!

Libra89 vindt dit leuk.
  14. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Wauw echt bedankt dat je de moeite hebt genomen om zo'n lang en aanmoedigend bericht te sturen! Zie dat je ook met 1 tussenronde weer zwanger was na je MA. Je tips doen me wel goed ik ga kijken wat ik daar voor mezelf uit kan halen. Ik hoop gewoon heel erg dat het nu goed blijft gaan en dat ik er binnenkort ook van kan genieten. Thanks!

jadie en Rosje83 vinden dit leuk.
  15. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Kunnen ze überhaupt meer knallen?

Misselijkheid kwam bij week 10 en is nu langzaam aan het afnemen.

Voel me sinds week 14 pas een stuk zekerder, maar toen ik de 12 weken had gehaald was ik al wel heel opgelucht.
    Alleen het is nog zo onwerkelijk.

Oh trouwens ik voelde de eerste 10 weken niks, ook geen zere borsten, niet meer plassen of donkere tepels. Niks.
    Dus dat hoeft niks te zeggen :)

Libra89 vindt dit leuk.
  16. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Weet ik eerlijk gezegd niet? Heb jij wel eens testen van action gezien die knallen? Mijn kv2 knalde wel een dag ervoor. Heb nu niet meer getest want maak mezelf er alleen maar gek mee.

Kan me wel voorstellen dat het heel onwerkelijk is na wat je allemaal hebt meegemaakt. Wel bedankt dat je aangeeft dat je de eerste 10 weken niets gemerkt hebt... ik voel nu ook zo weinig dat ik de hele tijd denk klopt dit wel? Bij mijn vorige zwangerschap die eindigde in een MA had ik ook nauwelijks klachten/symptomen en er pas achter gekomen in week 10 dat het niet goed was dus dat kwam ook wel hard aan. Kan niet wachten tot ik bij die 12e week ben... als dan alles goed is zal ik net als jij ook heel opgelucht zijn. Wie komen de klachten nog ik kan helaas alleen maar afwachten... heel raar dat je juist klachten wil hebben wanneer je ze niet hebt... voor mij zou het nu net die bevestiging geven van ja er gebeurd echt wat in je lichaam, gek he?

17. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Ja dat had ik ook, ik dacht telkens 'laat me IETS voelen zodat ik soort van bevestiging krijg'.
    Voel nog steeds niets in mn buik of boobs, maar wel nog wel af en toe misselijk en moe dus hou me daar maar wat aan vast.

Snap je onzekerheid heel erg goed, vooral na een mk.

Ik ga duimen voor je :) gewoon rustig aan doen en erin proberen te geloven.

Knuffies

Libra89 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina