helemaal in de war

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door alecia, 6 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Ik ben helemaal in de war en weet ook niet zo goed wat ik momenteel moet doen.
    Ik zal het even uitleggen.
    Op 14 januarie had ik me eerste ongesteldsheiddag en op 18 janaurie was hij alweer voorbij.
    Maar ik ben weer begonnen met bloeden op 31 januarie , 1 februarie niks verloren en 2 februatie weer aan het bloeden.
    Nou heb ik ook sinds een week enorm last van me borsten een bh aan doen doet gewoon echt te pijn.
    Ik heb een opgeblazen gevoel en savonds is me buik enorm groot en dik.
    OOk heb ik de rare vreetbuien , dat ik rauw campignons opeet , die lust ik rauw niet eens normaal.
    Ik vermijd prikdrank wil enkel maar ranja , roken wordt smerig , en koffie ook.

Ik weet neit wat te doen ik sta gewoon verbaasd van me eigen lichaam te kijken.
    Heeft iemand een idee hoe dit allemaal kan?
    SAvonds ben ik neit moe te krijgen maar smiddags gewoon gebroken en kapot.

Ik heb de huisarts alweer lastig gevallen want maak me toch echt wel zorgen dat er nisk aan de hand is ofzo.
    Al deze dingen , het wordt me gewoon te veel , zeker omdat ik zometeen midde in een verhuizing zit en ik geen dingen zoals pijnlijke borsten en vermoeidheid bij kan gebruiken.

Ik slik overigens wel sinds kort vitaminepillen die ook voor vermoeidheid zijn maar slaat nog niet echt aan.

Gr alecia en alvast bedankt

2. mama2801

mama2801 Niet meer actief

hoi
    ik zou idd ook even testen want zou ook denken ej meschien zwanger ben...
    succes

3. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    jep, gewoon even testen. En rook je nog? daar kan je dan beter ook mee stoppen.
    Heel veel succes
    Miek

4. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    ik weet dat ik moet stoppen met roken , maar omdat ik nog bij me moeder woon en het een hoop gestress is , wil ik nog even wachten tot ik in me huisje woon en dan stoppen met roken , ik krijg de sleutels van me huisje op 1 april dus erg zenuwachtig :d maar da wil ik voor 10 april al wel stoppen zelf met roken want dan wonen we al in het nieuwe huisje.
    Ik kan pas over 8 dagen testen volgens mijn banner maar dat ga ik dan ook zeker doen.
    Heb zonet ook met me tante gepraat die heeft ene opleiding gehad verloskundige maar dit nooit kunnen uitoefenen als beroep , maar die zij dat als ik nu al gign testen ik noh geen hcg ? ofzo had en dat hij dan hoe dan ook negatief zou uitslaan.

GR sandra

5. jessica507

jessica507 Actief lid

11 jan 2008
    421
    0
    0
    receptioniste
    omgeving roosendaal
    hoi sandra
    het klopt wat je tante zegt
    als je zwanger zou zijn zit er nu nog te weinig hcg hormoon in je urine en dus slaat de test nu nog negatief.
    misschien is het ook ontpillen?
    je bent toch nog niet zo lang gestop met de pil?
    dat doet hele rare dingen met je lichaam en geeft ook symtomen die je met een zwangerschap zou kunnen hebben.

maar voor de zekerheid moet je na die 8 dagen even een testje doen.

succes

6. Niet meer actief

Sandra ik denk dat die bloeding misschien een ovulatiebloeding was.
    Dus hopelijk heb je die kansen goed benut?

7. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Hoop het ook , we zien vanzelf wel , vanmorgen had ik wel ( klinkt heel vies) slijm met roze bloed , god mag weten wat dit nu weer is , maar goed ik wacht nog mooi af.

8. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Misschien heb ik het niet goed begrepen Ikdus, maar stel dat het een ovulatiebloeding was lijkt het me juist niet goed als ze inderdaad die kans wèl heeft benut?... Alecia ik begrijp nou niet of je er wel of niet blij mee bent als je zwanger blijkt te zijn? Ik heb het idee van niet namelijk.
    Slijm met rose bloed ruim een week voor je menstruatie klinkt als een innesteling. Succes met afwachten.

Grt Vanilia

9. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    blij blij blij ... wat noem je blij , liefst zou ik pas zwanger willen worden in het nieuwe huisje maar goed als het nu al is , tja datn is het nu , het is net zo welkom hoor.

Het zal dan wel even allemaal snel moeten , verhuizing , babykamer enzvoort , maar het mooiste zou zijn als eerst de woning kwam , dan pas zwanger en dan pas ook in d e zwangerschap de babykamer doen.
    gelukkig ga ik op 1 paril al verhuizen dus als het zo is , prima , maar dan evwen geen rust voor me lieve ventje :p

10. Chida

Chida Actief lid

13 nov 2007
    443
    0
    0
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Misschien innestelling? heb je al getest?

11. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Nee heb nog niet getest kan over een week pas :s
    Omdat ik bang ben voor een negatieve omdat het nog wat te vroeg is wacht ik liever een weekje dan weet ik zeker als het negatief is het ook negatief blijft.

groetjes alecia

12. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    jouw vorige bloeding op 31 jan zou toch ook een innesteliing geweets kunnen zijn? dan kun je al wel tetsen..ligt eraan of je veel bent verloren toen maar het is wel heel kort..anders idd even wachten..

qua vermoeidheid zou het ook je ijzer kunnen zijn,kun je even voor naar de huisarts...succes hoor

13. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Ik wacht nog even de 6 dagen af , zodat ik dan ook zekerder in me schoenen sta.

Groetjes sandra

14. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem

Hallo Alecia,

wat jij hier hebt geschreven had ik ook.
    ben 30 nov gestopt met de pil
    3dec was ik gelijk :evil: dit duurde 3 dagen 7 dec weer :evil: en toen niets meer.
    ook ik had heel erg last van mij borsten ook zo erg dat je geen bh aan kon.
    ik ging ook dingen eten die ik normaal niet luste.
    mijn :evil: had toen op 31 dec moeten komen.
    deze bleef uit en heb toen een test gedaan toen ik 7 dagen en 14 dagen overtijd was deze was negatief
    na 14 dagen over tijd te zijn heb ik de dokter gebeld en hem uitgelegd dat ik nog steeds niet :evil: was maar de testen wel negatief waren
    hij zei dit kon te maken hebben met ontpillen
    na 18 dagen overtijd te zijn geweest werd ik weer :evil: (jammer)

hoelang ben je nu gestopt met de pil want misschien dat dit bij jou ook ontpillen is

15. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Ik ben sinds september gestopt met pil.
    Einde geloof ik of was het nou eerste week van oktober .
    Nou ja , weekje maak niet uit.
    Maaruhm nog weer een paar nieuwe me borsten doen nu veel minder pijn , maar een enorm krampgevoel bij me baarmoeder.
    Tenmniste net boven schaamstreek , een gewone stretch broek doet al geneog pijn , dat ik een trainingsbroek aantrek.
    Ook ben ik weer aangekomen , bloeden is bij mij nu eindelijk gestopt op enkel vanmiddag met afvegen dat er een heel klein beetje bloed mee kwam , en wel veel slijm.
    Ik weet het gewoon even niet meer wordt overal door na de kastje en muur gestuurd.
    Testen meot ik nog heel even mee wachten maar kan niet langer meer wachten.

16. Kmbly

Kmbly Actief lid

4 jul 2007
    237
    0
    0
    Secretariel medewerker.
    Zuid Holland.
    Hey,

Ik zou een test halen bij de kruidvat als ik jou was, je kan het toch gewoon proberen..?
    En hoeveel dagen is je cyclus, want ik ben ook de 14de voor het laatst ongesteld geweest en ik kon vrijdag al testen..

En je niet aangevallen voelen maar, als je al vanaf september gestopt ben met de pil, hoe zeker moet je dan nu niet in je schoenen staan..?

Groetjes

17. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Ik heb 17 oktober een miskraam gehad , dan kan daarna voor een paar maand je cyclus soms wat in de soep lopen omdat je lichaam een beste opdonder heeft gehad.
    Ik weetniet wat ik precies nu met doen testen wacht ik alsnog even mee af , maar heb wel iedere keer opgeblazen gevoel , bleod nu neit meer maar wel slijm , ben snel moe , en heb soms last van lage rugpijn , iedere keer wisselen de symptonen zich dat ik het gewoon allemaal neit meer weet.
    Testen kan ik vanaf vrijdag. :d

18. Kmbly

Kmbly Actief lid

4 jul 2007
    237
    0
    0
    Secretariel medewerker.
    Zuid Holland.
    Wat je dan ook nog kan doen is mischien bloed laten prikken ben je gelijk zeker, ik heb geloof ik 2 maanden geleden ook nog goed positief getest, maar was nog steeds van me vorige zwangerschap.. en ik heb in september me curretage gehad..

19. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Bij mij is het gelukkig op de natuurlijke manier gegaan.
    Ik kreeg enorm vel buikkrampen en steken , paracetamol ingenomen en ben als eerst op bed gaan liggen , toen de steken minder werden en ik op mijn eigen benen kon staan zonder 2 mensen om me heen , toen hadden wij nog een keer de gyn gebeld , toen mocht ik ook gelijk komen voor een echo.
    Het zag er toen al goed uit ( nou ja goed , goed voor een natuurlijke miskraam) en moest met een week weerkomen en heel veel bedrust houden.
    Na de week kwamik weer en alles was schoon.
    Heb toen ook geinformeerd hoe en wat met de duivel dagen.
    Dat moest binnen 3 maand toch echt wel in orde zijn.
    Nou kon ik vandaag testen maar nog neit gedaan omdat , ik morgen na de huisars ga om te vragen na een bloedonderzoek.
    Hopelijk lukt het zo wel , hopelijk is het wel positief .

Ik houd me vingers gekruisd,

GRoetjes

20. Kmbly

Kmbly Actief lid

4 jul 2007
    237
    0
    0
    Secretariel medewerker.
    Zuid Holland.
    En .. weet je al wat ?

Deel Deze Pagina