Zwanger van eerste kindje

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door liekeinspanje, 12 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liekeinspanje

liekeinspanje Actief lid

15 sep 2011
    120
    0
    0
    Vandaag teruggekomen van vakantie en niet ongesteld geworden en al 4 dagen overtijd. Dus gelijk testje gedaan toen ik weer thuis was. Kan het nog niet geloven zeker omdat ik nog weinig klachten heb: alleen heel pijnlijke borsten en soms oprispingen dat is het. Maar de test liegt er niet om! Weet iemand trouwens hoe ik z'on mooie banner kan maken met z'on zwanger vrouwtje want geen idee eerlijk gezegd :). En hoe weet ik nu hoe lang ik zwanger ben? Ben niet zo goed voorbereid omdat ik niet had verwacht dat het zo snel al raak zou zijn :)

2. Oermoeder

Oermoeder Actief lid

24 okt 2011
    321
    0
    16
    Gefeliciteerd!!!

Bovenaan de pagina zie je een horizontale balk met roze woordjes; helemaal rechts staat calculator en banners. Met de calculator kan je data uitrekenen als je de datum weet van de eerste dag van je laatste menstruatie. En als je banners aanklikt kan je een banner maken en via gebruiksinstellingen invoegen bij je 'handtekening'.

Maar je kan ook googlen op 'tickers' en dan kan je andere soorten banners maken.

3. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

Bij banner kun je zien hoe je het moet doen (dan kies je iets van hoe maak je een banner) en dan nadoen.
    En bij calculator kun je het inderdaad laten uitrekenen, maar je kunt het ook zelf doen (vond ik leuk).
    Dan neem je de datum van de eerste dag van je laatste ongesteldheid, bij de dag tel je 7 op en van de maand haal je
    3 maanden af, dan heb je de maand en de dag waarop je uitgerekent bent en helemaal zelf berekent.

Een testen liegen inderdaad niet, maar ik zou toch nog even een testje laten doen bij je huisarts (altijd even voor de zekerheid).

Veel plezier bij alles wat met je zwangerschap te maken heeft.

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd :D

5. liekeinspanje

liekeinspanje Actief lid

15 sep 2011
    120
    0
    0
    Dank allemaal! Ga snel kijken of ik een mooie banner kan maken en volgens berekeningen rond 18 juli uitgerekend dus houd ik dit maar even aan! Ben dan nu 4,5 week zwanger denk ik. Maar goed dit zal dan straks wel bijgesteld worden :) Vanmorgen nog maar 2 testjes gedaan maar nog steeds 2 mooie streepjes! Ga morgen huisarts even bellen. Is nog steeds moeilijk te bevatten loop helemaal met mijn hoofd in de wolken :)

6. darkempress86

27 okt 2009
    95
    1
    8
    Gezondheidszorg
    Friesland
    Van harte met de zwangerschap.

Je kan ook een Clearblue Digital zwangerschapstest met conceptie-indicator.
    Die gaf bij mij toen aan hoelang ik zwanger was.
    En anders inderdaad even naar de huisarts gaan of contact opnemen met de verloskundige.

7. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd!

8. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Van harte gefeliciteeeeeeeeeerd!

9. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Gefeliciteerd!!!

10. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Gefeliciteerd!
    We hebben een filmpje gemaakt over het plaatsen van een banner: http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/186192-let-show-you.html.

11. liekeinspanje

liekeinspanje Actief lid

15 sep 2011
    120
    0
    0
    Dank dames! Ik heb idd een Clearblue Test gedaan met indicator en ben bij de huisarts geweest. Ben vandaag 5 weken zwanger en als het goed is 18-07 uitgerekend. 12 dec eerste afspraak en echo bij VK, spannend!

@ Lotte bedankt voor de tip, ga straks even kijken!

12. kid2009

kid2009 Actief lid

6 okt 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina