De spiegel! Hij komt niet meer bij! zo grapppig ziet ie der toch niet uit! Dit is al langer dan een half jaar! Hoe grappig kan je het vinden!
-Julia verstopt zich achter de gordijnen (altijd op dezelfde plek) en vind het leuk om gevonden te worden. -Ook trekt ze haar sokken omlaag en haar broek omhoog om haar benen te laten zien. Dan moeten wij "sexy legs" zeggen.
Grappig om te lezen allemaal. En die video, Kimmm, echt geweldig! Kenji heeft wel meer dingen die supergrappig zijn, maar ik zal er maar een paar vertellen. - Als ik hem kus in zijn nekje, dan ligt ie echt in een deuk. - Verstoppertje spelen; ik kruip achter hem aan, en Kenji rent weg, en gaat áltijd achter de stoel zitten. Dan ga ik hem zoeken, en roep ik 'Keeenji! waar ben jij??' En dan komt ie zelf al overeind, echt zo heerlijk om dat schaterlachje dan te horen.
ow kimmm die viedeo !! Ik vind hem echt geweldig hahahah. Ik heb een videootje van Tycho dat hij 4maanden is en dan helemaal in een deuk ligt om een verhaal van pappa. Ik heb er alleen geen idee van hoe ik dat hier moet neerzetten. Zal eens kijken of ik hem op youtube kan zetten en dan hier linken... xxx
Ja als het goed is is het gelukt Het is net alsof hij snapt wat zijn pappa zegt hahah. YouTube - Tycho & Pappa
Haha leuk topic! Mijn dochter is een beetje simpel . Zij moet ontzettend hard lachen als ik hoest..... Dat vindt ze schijnbaar erg komisch. Momenteel vindt ze kiekeboe ook erg leuk. Ze doet dan zelf een knisperboekje voor haar gezicht en die trekt ze dan plots weg en zit er achter te stralen. Kan ze eindeloos herhalen, soms is ze wat lui en gebruikt ze niet haar handjes maar draait ze haar hoofd weg en doet dan haar ogen half dicht. Zo lief!