Ik heb 8 dagen na TP posi getest en had ook pregnyl gehad...en er is hier een prachtig lief meisje in huis!!Dus meid...gefeliciteerd!!
Nog even door zenuwen... Je kunt nog 10 dagen na de Pregnyl zulke testen krijgen (hier zelfs nog 11). Ik hoop voor je dat ze donkerder gaan worden van je eigen HCG, maar hou een slag om de arm. Succes!
ooh dat meen je niet, dus ik mag wel hoop hebben? trouwens begin enorme buikkrampen te krijgen, lijkt op ongesteldheid kan dat?
dus wanneer zou ik moeten testen, na dag 11 ofso. Hoe komt t dat sommige vrouwen wel negatief testen op dag 6 van tp.
Je weet nooit hoe snel de hcg van de pregnyl je lichaam uit is.. Bij sommige gaat dat snel maar bij mij heel langzaam.. Het beste kun je om de dag testen hcg verdubbeld namelijk elke 2 dagen..
Lichtje @ Wel pregnyl ? ja dan word het toch idd afwachten meis . De test is mooie dan zeg ik nu toch hoop voor je dat ie donkerder word . Ik mocht pas na 15 dagen testen , geduld meis .
ja wel pregnyl. nou heb net weer een test gedaan en die werd juist lichter. Ook ik mocht pas na 14 dagen testen (bloedtest dan) en zwangerschapstest bij dag 10.
Heb je geen tsetdatum meegekregen van het ziekenhuis? Ik mocht pas 14 dagen na tp testen bij een verse ivf, dat was op 18 dpo. Toen ik bij deze cryo-tp op 15dpo positief en 17dpo knetterpositief positief testte (dus 18 dagen na de ovitrelle) kreeg ik zelfs moppers omdat ik een dag 'te vroeg' had getest, en het volgens hen nog van de ovitrelle zou kunnen zijn. Gelukkig was ik daar absoluut niet van overtuigd, en terecht.
Geen dank. Ik hoop echt dat je zwanger mag zijn. Sterkte met wachten, en kom je nog even vertellen of het inderdaad gelukt is?
Sorry maar ik denk dat het een pregnyl streepje is. Hier blijft pregnyl ook 10 dagen zitten.. En pregnyl 10000 zelfs bijna 14 dagen.
Katalya ik wacht mn menstruatie gewoon af, maar hoe ben jij trouwens zwanger geworden? Spontaan of mm? Milla rose,ok dat wist ik dus niet want ik heb ook verhalen gelezen dat vrouwen met pregnyl na 6 dagen positief hadden getest en zwanger waren maar volgens mij verschilt t per lichaam.... Dus wacht ik netjes af tot 14 dagen.