Helemaal in paniek!

Discussion in 'Alleen en zwanger' started by Sam0110, Oct 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

Sep 6, 2007
    1,567
    1
    0
    Vandaag weer discussie gehad, hij beweert iemand te kennen die co ouderschap gekregen heeft over hun dochter van 19 maand en ze wonen ook zover uit elkaar.

Pffff.

2. Niet meer actief

Sam.. niet te druk maken, laat hem kletsen! Laat alleen maar zien dat hij bezig is met jou op de kast te jagen.. als die zo zeker van zn zaak zou zijn zou die niet met elk wissewasje bij jou aankomen zeuren!

3. moesje jolanda

moesje jolanda Actief lid

Nov 8, 2008
    100
    0
    0
    mama van 2 zoontjes zwanger van de 3de
    beverwijk
    onthou goed bezoekzegt en alementatie zijn 2 verschillende dingen ik las dat er werd gezegt als hij erkent heb hij bezoekrecht en moet betalen niet betalen is geen kind nou zo werkt het HELAAS niet!
    wel weet ik dat jij jou kindje gewoon op je naam kan zetten jij moet namelijk tekenen om het zijn naam etc te laten dragen dus drijgen kan hij maar jij ben toch echt de baas.

een rechtzaak zal hem zoveel gaan kosten ik weer niet of hij dat echt zal gaan doen...

1 ding wil ik je meegeven
    GENIET VAN JE ZWANGERCHAP en laat je niet op de kast jagen door je ex dit is niet goed voor jou en zeker niet voor je kleine babytje

sterkte enne sorrie voor me lange verhaal haha

4. randi

randi Niet meer actief

sam hij beweerd nogal veel hé, maar daar blijft het ook bij hoor. hij weet gewoon dat hij nog macht op je heeft en maakt daar gretig gebruik van. meid mischien moet je hem echt eens uitlachen in zijn gezicht en hem zeggen dat hij maar moet doen wat hij niet laten kan en zoals hier al gezegdt is, gaan genieten van je zwangerschap. is er geen optie trouwens om hem volledig te negeren zodat je hem gewoonweg niet meer moet zien? t'is dan wel de vader van je kindje maar het lijkt me dat hij beter niet in jullie leven is dan wel

5. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

Sep 6, 2007
    1,567
    1
    0
    Inderdaad randi, ik heb de laatste 2 weken echt veel last van harde buiken, volgens mij echt wel door de stress.
    Momenteel heb ik niks meer van hem gehoord.

6. makey

makey Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    1,999
    0
    0
    wat een eikel!

Als jij de papieren niet tekent voor erkenning dan kan hij volgesn mij inet veel, en in ieder geval je kindje in jouw paspoort laten zetten! als jij niet tekend voor erkenning dan kan hij ook nooit dat kindje meenemen want dan kan het kindje niet in zijn paspoort!

EN ik zou als het zover komt een advocaat inschakelen!(sluit een rechtsbijstandverzekering af dan kost het je niks) beter meeverlegen als onverlegen als het nodig hebt

7. randi

randi Niet meer actief

@makey sam woont in belgie en daar zijn de wetten net iets anders dan in nederland maar in elk geval kan hij het kind nooit niet erkennen zonder haar toestemming en het achteraf erkennen kost hier in belgie heel veel geld en duurd super lang dus ben er vrijwel zeker van dat hij dit niet gaat doen maar hij vind het natuurlijk geestig om haar de schrik op het lijf te halen door ermee te dreigen. persoonlijk kon die vent bij mij de hoogste boom in en zou ik zelfs niet meer reageren op zijn berichten laat staan er zelfs nog mee praten. t 'is zoals bij klein kinderen hé geef je der geen aandacht meer aan dan stopt het vanzelf

8. babylicious

babylicious Actief lid

Jun 26, 2007
    291
    0
    0
    geen erkenning geven jou achternaam,
    zowieso is het dan kidnapping en dan gaat ie in elk land de bak in..

Erkenning kan jaren overheen gaan, beroep na beroep,

Ik weet nie of je iemand anders de kleine kan laten erkennen ? dat zou een goeie optie zijn.. een vertrouwens persoon..

En nee DNA kan je niet zomaar afdwingen hoor, moet ie met bewijs komen.. zou gek zijn hoi rechter ik ben ... ik wil ... ja hoor rechter ziet je aankomen..

ik geef je naam van goeie advocaat, als je niet genoeg verdient uitkering heb zeg dan kunt u toevoeging aanvragen voor mij ?

dan betaal je alleen 92 euro, koning en renes, weet niet of ze kindervoogdij enzo doen.. maar ze weten vast een hele goeie die dat wel doet..

en wat die dame zegt RANDI, dat is helemaal waar... die boetes zijn wel duizend euro, en ze kunnen je wel degelijk oppakken ervoor..
    maar maak iemand die je kan medevoogd, zodat als hij gedeeltelijke voogdij eist, die niet meer opeisbaar is.. maar alleen een simpele omgangs regeling, hopelijk geeft ie dan op..

sterkte

9. randi

randi Niet meer actief

@babylicious volgens de letter van de wet kan het ja maar geloof me vrij ( mijn beste vriendin heeft in éénzelfde situatie gezeten) ze kunnen je boetes geven maar als jij niet betaald en zeker niet meegeeft ( als hij al bezoekrecht krijgt) doen ze hier in belgie juist niks. vraag dit maar eens aan de vele vaders die het wel goed voorhebben met hun kids, allimentatie betalen en ze nooit te zien krijgen zonder dat de moeder ervoor beboet en gestrafd wordt. noem het maar typisch belgisch gerecht :rolleyes: maar voor sam speelt dit feit natuurlijk wel in haar voordeel. btw je kan als persoon altijd een verzoek tot dnatest indienen na de geboorte van het kind, op eigen kosten wel en met veel geduld maar geen enkele rechter moet hiervoor zijn toestemming geven en laat ik daar nu eens héél zeker van zijn. weet niet hoe dit gaat in nederland maar in belgie is dit in elk geval perfect mogelijk. soms worden er beter geen adviezen gegeven dan foute. dit valt me vaak op en heb zelf ook niet alle wijsheid in pacht hoor, maar daarom zal ik ook alleen maar antwoorden geven in topics wanneer ik 100% ben van mijn zaak

Share This Page